نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹

انحصاری شدن تیم اینتر میلان برای بازی eFootball از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵

به‌تازگی شرکت کونامی اعلام کرد که قرارداد جدیدی با تیم اینتر میلان به ثبت رسانده است تا از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به‌صورت انحصاری در بازی eFootball ظاهر شود.

اخیرا اینتر میلان، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال سری آ ایتالیا با شرکت کونامی قرارداد همکاری انحصاری امضا کرده است تا eFootball تنها بازی فوتبالی باشد که نراتزوری از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به‌صورت رسمی در آن حضور یابد. این بدان معنا است که تا تمام شدن مهلت قرارداد، نام و برند باشگاه اینتر میلان در بازی EA Sports FC و سایر بازی‌های فوتبالی استفاده نخواهد شد.

همچنین قرارداد انحصاری اینتر میلان امکان استفاده از لباس‌های مسابقه، لباس‌های تمرینی، استادیوم سن سیرو را تنها در بازی eFootball امکان‌پذیر می‌کند. در همین راستا، باشگاه اینتر میلان یک بیانیه را منتشر کرد که به این شرح است: «اینتر میلان درکنار واگذاری مجموعه‌ای از حقوق تجاری و برندسازی، خود را در مجموعه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی eSport که شرکت کونامی برگزار می‌کند، از جمله مسابقات eFootball Championship Pro که آخرین نسخه‌ی آن در هفته‌ی گذشته به پایان رسید، ادغام خواهد کرد.

این توافقنامه‌ی جدید برای مشارکتی چندساله، اهمیت مسیر مشترک بین باشگاه اینتر و شرکت کونامی را ثابت می‌کند و درواقع تعهدی روشن است که ارتباطی را که سال‌ها پیش آغاز شده است، در آینده براساس ارزش‌ها و اهداف مشترک از سر خواهد گرفت».

رقابت بازیکنان تیم‌های اینتر و میلان

قرارداد انحصاری تعدادی دیگر از تیم های ایتالیایی در سال‌های گذشته توسط کونامی امضا شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یوونتوس، رم، لاتزیو و آتالانتا اشاره کرد. همچنین تیم ناپولی از این فصل به بعد در انحصار بازی eFootball خواهد بود. این قراردادهای انحصاری کونامی درنهایت شرکت الکترونیک آرتس را مجبور می‌کند تا نام‌های جدیدی برای باشگاه‌ها در FIFA 22 انتخاب کرده و آن‌ها را به استادیوم‌های پیش‌فرض منتقل کند؛ به‌عنوان مثال تیم یوونتوس در بازی FIFA 22 تحت عنوان Piemonte Calcio شناخته می‌شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده