نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

رشد بازیکنان همزمان Monster Hunter Rise پس از عرضه بسته الحاقی Sunbreak

طبق جدیدترین آمار، تعداد بازیکنان همزمان بازی Monster Hunter Rise بعد از انتشار بسته الحاقی Sunbreak روی پلتفرم پی سی پیشرفت چشمگیری داشته است.

بسته الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise دیروز در سراسر جهان روی استیم برای پلتفرم پی سی و کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. بازیکنان در این DLC جدید می‌توانند به مأموریت‌های Master Rank، هیولاهای جدید، مناطق تازه و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند. حال به‌تازگی آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد با اینکه عرضه‌ی Monster Hunter Rise: Sunbreak روی PC با مشکلاتی همراه بود اما کاربران استیم از این بازی استقبال بالایی داشته‌اند.

 مبارزه با هیولا در بازی Monster Hunter Rise

طبق گفته‌ی SteamDB، تعداد بازیکنان همزمان این اثر اکشن و نقش‌آفرینی در روز نخست انتشار به رقم ۱۹۴ هزار و ۴۵۹ نفر رسیده است که یک رکورد جدید برای آن به شمار می‌آید. این یک جهش نسبتاً بزرگ در آمار بازیکنان همزمان بازی Monster Hunter Rise به شمار می‌آید؛ چرا که بازی اصلی در زمان عرضه روی استیم به رکورد ۹۰ هزار بازیکن همزمان در روز نخست عرضه دست پیدا کرده بود. البته باید توجه داشت که بازی Monster Hunter World: Iceborne روی PC رکورد ۵۲۴ هزار و ۲۸۴ بازیکن همزمان در روز اول انتشار را در اختیار دارد.

بااین‌حال، بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak دومین نسخه‌ی پرفروش این سری روی استیم است. بسته الحاقی Sunbreak درکنار هیولاهای جدید، برخی هیولاهای محبوب نسخه‌های قبلی به مانند Shagaru Magala را به بازی Monster Hunter Rise اضافه می‌کند. همچنین کسانی که برای نخستین بار با دریافت این DLC شروع به تجربه‌ی بازی اصلی کنند، می‌توانند از زره‌ Black Belt S و High Rank Defender برای تجربه‌ی کمپین اصلی استفاده کنند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده