نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

اعلام تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Disney Dreamlight Valley

شرکت گیم‌لافت از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Early Access بازی شبیه‌ساز زندگی Disney Dreamlight Valley پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی Early Access بازی Disney Dreamlight Valley از تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در کامپیوتر و کنسول‌ها قابل تجربه است. نسخه‌ی کامل این بازی ماجراجویی شبیه‌ساز زندگی که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد، به‌شکل رایگان در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. بااین‌حال بازیکن‌ها برای تجربه‌ی نسخه‌ی دسترسی زودهنگام باید Founder’s Pack را تهیه کنند که درحال‌حاضر قیمت آن مشخص نیست.

مشترک‌های سرویس گیم پس می‌توانند نسخه Early Access بازی Disney Dreamlight Valley را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه تجربه کنند. بازی دریم‌لایت ولی که در ماه آوریل معرفی شد، برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی‌سی و مک منتشر می‌شود. وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی شبیه‌ساز زندگی برعهده‌ی شرکت گیم‌لافت است.

بازیکن‌ها در بازی Disney Dreamlight Valley باید به بازسازی مکانی بپردازند که روزگاری آرام و باصفا بود، اما براثر رویدادی مرموز با نام The Forgetting (فراموشی) ویران شده است. شرکت نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct اخیر به نمایش گیم‌پلی این بازی پرداخت که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

دانلود از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده