نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

تصاحب استودیوی سازنده بازی Spellbreak توسط بلیزارد

سازندگان بازی بتل‌رویال Spellbreak از این به بعد یکی از تیم‌های داخلی بازی‌سازی بلیزارد انترتینمنت خواهند بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت GamesBeat، مجموعه بلیزارد استودیوی بازی‌سازی مستقل Proletariat را با مبلغ نامشخصی به تصاحب خود درآورده است. این استودیو در حال حاضر چیزی در حد ۱۰۰ کارمند دارد که تعدادی از آن‌‌ها به‌صورت دورکاری، و سایر اعضا در دفتر اصلی استودیو در شهر بوستون ایالت ماساچوست به کار خود ادامه می‌دهند.

این استودیو که کار خود را از سال ۲۰۱۲ و با گردهم‌آمدن هنرمندانی از استودیوی Turbine ،Harmonix و اینسامنیاک گیمز آغاز کرده است، به‌عنوان سازندگان بازی‌های موبایلی و آنلاین World Zombination و Streamline شناخته می‌شود. جدیدترین بازی این استودیو با نام Spellbreak که در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوتر عرضه شد، یک بازی شوتر سوم‌شخص آنلاین رایگان است که در هنگام عرضه با استقبال نسبی بازیکنان و منتقدان نیز رو‌به‌رو شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، اعضای این استودیو از این پس به‌عنوان یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده بازی آنلاین World of Warcraft و خصوصا بسته‌الحاقی بزرگ Dragonflight که قرار است تا پایان امسال منتشر شود فعالیت می‌کنند.

مایک ایبارا، رئیس جدید شرکت بلیزارد درخصوص این خبر می‌گوید: «استودیوی پرولتاریا بهترین انتخاب ما برای کمک به هدف اصلی بلیزارد که عرضه بیشتر و سریع‌تر محتوای باکیفیت است خواهد بود».

اژدها در World of Warcraft: Dragonflight

علاوه‌بر پیوستن به بلیزارد، روز گذشته استودیوی Proletariat با انتشار یک پست رسمی در وبلاگ بازی Spellbreak اعلام کرد سرورهای این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ پس از حدود چهار سال به‌طور کامل غیرفعال می‌شوند. این استودیو همچنین اعلام کرد که در طول این چهار سال بیش از ۵ میلیون کاربر وارد دنیای جادویی Hollow Lands شده‌اند که برای یک بازی مستقل و نسبتا ناشناخته رقم قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید.

حالا باید ببینیم که واکنش هواداران دنیای آنلاین وارکرفت به بسته گسترش دهنده Dragonflight که قرار است اولین محتوای جدید و بزرگ این بازی پرطرفدار پس از سال‌ها باشد، چگونه خواهد بود. این گسترش‌دهنده‌ی جدید، بازیکنان را به سرزمین اژدهایان دنیای وارکرفت که Dragon Isles نام دارد و از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است می‌برد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده