// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۹

کرش بندیکوت 4 در میان بازی های ژوئیه ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس

همه‌ی مشترک‌های پلی استیشن پلاس می‌توانند از چند روز دیگر سه بازی از جمله بازی Crash Bandicoot 4 را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه دانلود کنند.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time از شرکت اکتیویژن بلیزارد، بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan از استودیو سوپرمسیو گیمز و بازی Arcadegeddon از استودیو IllFonic آثاری هستند که در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ تقدیم مشترک‌های پلی اسنیشن پلاس (اسنشال، اکسترا و پریمیوم/دیلاکس) می‌شوند. مشترک‌های پلاس از ۵ ژوئيه (۱۴ تیر) به این بازی‌ها دسترسی دارند.

به مانند بازی‌های دیگر رایگان‌شده برای پلاس اسنشال که در اوایل هر ماه میلادی از راه می‌رسند، اگر این سه بازی را طی بازه‌ی زمانی مشخص‌شده به اکانت خود اضافه کنید، همواره با اشتراک پلاس به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. در همین حین می‌دانیم که بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم در اواسط هر ماه میلادی معرفی خواهند شد.

برای بازی‌های کرش بندیکوت 4 و Arcadegeddon که هم دارای نسخه‌ی پلی استیشن 4 و هم دارای نسخه‌ی پلی استیشن 5 هستند، شرکت Sony هر دو نسخه را در پلاس قرار می‌دهد. بازی ترسناک The Dark Pictures Anthology: Man of Medan فقط برای پلی استیشن 4 عرضه شده است و هرگز نسخه PS5 نداشت. البته که این بازی به‌لطف بکواردز کامپتیبیلیتی روی کنسول PS5 سونی هم اجرا می‌شود. جدا از نکات اصلی، جالب است که بدانید نسخه‌های پلی استیشن بازی مولتی‌پلیر کوآپ Arcadegeddon از روز عرضه روی سرویس PS Plus قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده