نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

استفاده از برند INZONE سونی به‌عنوان مانیتور و هدست رسمی رویداد EVO

در فاصله‌ی کمی از معرفی مانیتور و هدست‌های گیمینگ سونی با برند INZONE، مسابقات فایتینگ EVO از به کارگیری این تجهیزات در رویداد سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خبر داد.

سونی به‌تازگی از مانیتورها و هدست‌های INZONE با هدف افزایش اثرگذاری تجهیزات خود در بازار گیمینگ رونمایی کرده است. اما بلافاصله بعد از معرفی این محصولات، EVO از همکاری این رویداد eSports فایتینگ برای استفاده از تجهیزات سونی به‌عنوان هدست و مانیتورها رسمی این مسابقات خبر داد. این قرارداد، شامل بازی‌های سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ می‌شوند که رویداد پیش روی آن، از ۵ تا ۷ اوت (۱۴ تا ۱۶ مرداد) در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد.

هدست و مانیتور اینزون سونی

اگر به‌خاطر داشته باشید، سال گذشته بود که EVO توسط سونی خریداری شد. با درنظرگرفتن این نکته، اعلام این خبر چندان هم غیرمنتظره به‌نظر نمی‌رسد. علاوه‌براین، در رویداد امسال به‌صورت انحصاری از بازی‌های PS4 استفاده خواهد شد که فهرست بازی‌های آن شامل Street Fighter V: Champion Edition و Guilty Gear -Strive- و Mortal Kombat 11: Ultimate و Tekken 7 و The King of Fighters XV و Melty Blood: Type Lumina و Dragon Ball FighterZ و Granblue Fantasy: Versus و Skullgirls: 2nd Encore می‌شوند.

مانیتورهای M9 و M3 برند INZONE با ظاهری متمایز و شبیه به طراحی PS5 ساخته شدند. مانیتور ۸۹۹ دلاری InZone M9 تقریباً تمامی قابلیت‌هایی را که گیمرها به دنبالش هستند در خود دارد، به غیر از پنل OLED. صفحه‌نمایش این مانیتور از نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند، به‌طور معمول مانیتورهای 4K چنین نرخ نوسازی بالایی ندارند. هدست‌های گیمینگ H3 و H7 و H9 اینزون نیز از مدل اقتصادی سیمی تا هدست بی‌سیم نویز کنسلینگ خود، جامعه‌ی مخاطبان متنوعی را هدف قرار می‌دهند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده