نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۱

ارائه جزئیاتی از رویداد بعدی بازی Sea of Thieves

با اعلام استودیوی Rare، رویداد زمانی جدید بازی Sea of Thieves با محوریت پیدا کردن یک NPC محبوب خواهد بود.

رویدادهای بازی Sea of Thieves در قالب Adventure به‌صورت مرتب در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند و حال به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده یک ماجراجویی جدید را با محوریت یک شخصیت محبوب برای هواداران تدارک دیده است. در ادونچرهای قبلی Sea of Thieves بازیکنان می‌توانستند سرنوشت پایگاه Golden Sands را به دلخواه تعیین کنند. افرادی که دزد دریایی خوب بودند می‌توانستند با هم متحد شوند و این پایگاه را نجات دهند.

این در حالی بود که دسته‌ی دزدان دریایی بد قادر بودند دشمنان خود را غرق کنند و مطمئن شوند که این پایگاه کاملا خالی از سکنه است. در پایان این رویداد، دزدان دریایی خوب پیروز می‌شوند و پایگاه نجات پیدا می‌کند. در جریان این ماجراجویی یک NPC به نام Merrick به بازیکنان در تلاش برای نجات پایگاه Golden Sands تلاش می‌کند. حال به نظر می‌رسد که این دزد دریایی محبوب گم شده است و بازیکنان باید در Adventure جدید به‌دنبال او بگردند.

مبارزه با موجودات دریایی در بازی Sea of Thieves

همان‌طور که گفته شد، ادونچرها درواقع رویدادهایی با زمان محدود هستند که در دسترس بازیکنان Sea of Thieves قرار می‌گیرند و بازیکنان را راهی ماجراجویی‌های سینماتیک و هیجان‌انگیزی می‌کنند. برخی از ادونچرها می‌توانند با محوریت حمله به یک پایگاه یا قلعه برای نجات دزدان دریایی باشند. در مواقع دیگر، بازیکنان باید برخی اشباح را احضار کنند. بااین‌حال تیم سازنده این ادونچرها را در ارتباط با یکدیگر توسعه می‌دهد و آن‌ها را با محدودیت زمانی در دسترس بازیکنان می‌گذارد.

در همین راستا به‌تازگی استودیوی Rare در حساب رسمی توییتر بازی Sea of Thieves اعلام کرد که ادونچر بعدی Forsaken Hunter نام دارد و از فردا ۹ تیر (۳۰ ژوئن) تا ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) در دسترس خواهد بود. علاوه‌براین رویداد جدید، استودیوی سازنده با شروع فصل هفتم تغییرات و محتویات بزرگی برای بازی Sea of Thieves در نظر گرفته است. به‌روزرسانی Captaincy پس از مدت‌ها تأخیر و انتظار هواداران در راه بازی است تا به بازیکنان این امکان را بدهد که برای کشتی خود یک نام انتخاب کرده و آن را شخصی‌سازی کنند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده