// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶

وجود مسیرهای متعدد در بازی Horizon Call of the Mountain

بازی Horizon Call of the Mountain هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 دارای تنوع محیطی و مسیرهای متفاوت خواهد بود.

از چند ماه قبل به‌لطف انتشار اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که استودیو Firesprite و استودیو Guerrilla مشغول کار روی بازی Horizon Call of the Mountain هستند. حالا با به‌روزرسانی صفحه‌ی رسمی این بازی واقعیت مجازی در وبسایت پلی استیشن، بازیکن‌ها متوجه برخی از جزئیات جالب در رابطه با اثر شده‌اند.

بازیکن‌ها از همان ابتدا می‌دانستند که بازی Horizon Call of the Mountain به‌عنوان محصولی که برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 کنسول پلی استیشن 5 ساخته می‌شود، برخلاف بازی Horizon Zero Dawn و بازی Horizon Forbidden West قرار نیست جهان-باز باشد. در نتیجه عده‌ای فکر می‌کردند که این تجربه کاملا خطی خواهد بود. حالا مشخص شده است که Horizon Call of the Mountain نمی‌خواهد بازیکن‌ها را فقط در یک مسیر محدود قرار دهد. در حقیقت سازندگان روی تنوع محیطی این بازی و وجود مسیرهای متعدد در آن کار کرده‌اند.

در همین حین به نظر می‌رسد که مبارزات هم گاهی می‌توانند شلوغ و هیجان‌انگیزتر از حالت عادی دنبال شوند. زیرا در یکی از گیف‌های رسمی منتشر شده می‌بینیم که وقتی شخصیت اصلی مشغول مبارزه با یک موجود ماشینی است، یکی دیگر از این ربات‌ها هم از پشت به او نزدیک می‌شود.

سایت رسمی پلی استیشن برای توصیف تجربه‌ی بازی Horizon Call of the Mountain می‌نویسد: «مشغول گشت‌وگذاری در مناطق متنوع شوید. قدم به سفری با مسیرهای گوناگون بگذارید تا به مکان‌هایی برسید که باید آن‌ها را بررسی کنید تا به رازهای کوهستان پی ببرید».


منبع UploadVR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده