نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

احتمال نمایش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در ۲۹ ژوئن

منابع متعددی ادعا می‌کنند که فردا شاهد نمایش گیم‌پلی بازی استراتژی نوبتی مورد انتظار Mario + Rabbids Sparks of Hope خواهیم بود.

شرکت Nintendo اخیرا اعلام کرد که راس ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت ایران قسمت جدید برنامه‌ی Nintendo Direct Mini را پخش خواهد کرد. ظاهرا در این رویداد ۲۵ دقیقه‌ای بازی‌های فرست-پارتی نینتندو به نمایش در نمی‌آید و تنها شاهد آثار شرکت‌های دیگر خواهیم بود. اکنون تام هندرسون، اینسایدر و افشاگر برجسته‌ی صنعت بازی ادعا کرده است که بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope نیز در این رویداد به نمایش در می‌آید.

بااین‌حال شاید در نینتندو دایرکت مینی جدید، یک تریلر تازه و نه‌چندان بلند از بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را ببینیم و فردا در یک رویداد متمرکز روی همین بازی شاهد نمایش مفصل آن باشیم. فلیپه لیما، سردبیر رسانه‌ی Universo Nintendo اخیرا با انتشار یک توئیت مدعی شد که یوبیسافت در روز چهارشنبه ۲۹ ژوئن (۸ تیر) رویدادی را برای نمایش گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope میزبانی خواهد کرد؛ رویدادی که یک روز پس از نینتندو دایرکت مینی برگزار می‌شود.

جالب اینکه پس از آن تام هندرسون نیز با تأیید ادعاهای فلیپه لیما گفت که این رویداد در ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه ۸ تیر پیگیری می‌شود؛ بنابراین باید به‌زودی جزئیاتی از آن به‌صورت رسمی در اختیار طرفدارها قرار بگیرد. سال گذشته شرکت Ubisoft بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. یوبیسافت در اوایل سال جاری اعلام کرد که این بازی استراتژی نوبتی تا پایان سال مالی فعلی منتشر می‌شود.

در گذشته شایعاتی نیز از عرضه‌ی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در فصل تعطیلات ۲۰۲۲ منتشر شد. نسخه‌ی قبلی این بازی یعنی Mario + Rabbids Kingdom Battle منحصرا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و تابه‌حال توسط بیش از ۷.۵ میلیون بازیکن تجربه شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده