نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳

تأیید حضور یوبیسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲

شرکت یوبیسافت با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که در نمایشگاه Gamescom 2022 حضور دارد.

با اینکه شرکت‌های سونی و نینتندو در گیمزکام ۲۰۲۲ حضور ندارند و هنوز تکلیف حضور ایکس باکس نیز مشخص نیست، اما شرکت Ubisoft اخیرا تأیید کرد که در این رویداد شرکت خواهد کرد. یوبیسافت با انتشار یک توئیت تازه اظهار داشت: «منتظر اخبار بیشتری در این رویداد باشید». نمایشگاه Gamescom 2022 یک رویداد حضوری و آنلاین خواهد بود که برای برگزاری در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) در نظر گرفته شده است.

از مدت‌ها پیش شایعاتی از بازی‌های آتی شرکت یوبیسافت به گوش می‌رسد. مدتی قبل تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی ادعا کرد که شرکت Ubisoft حدود ۲۰ اطلاعیه برای انتشار در آینده‌ی نزدیک دارد که شامل بازی Assassin’s Creed Rift، بازی The Crew 3، دنباله Immortals Fenyx Rising و نسخه‌ی ۲.۵ بعدی بازی Prince of Persia می‌شود. بازی Skull and Bones را نیز نباید از یاد برد که احتمالا در ماه ژوئیه شاهد رونمایی دوباره از آن توسط یوبیسافت باشیم و سپس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شود.

شرکت یوبیسافت وعده‌ی انتشار اخبار بیشتری از مجموعه‌ی Assassin’s Creed در ماه سپتامبر را به طرفدارها داده است که احتمالا ارتباطی با برنامه‌های آن‌ها برای گیمزکام ۲۰۲۲ نخواهد داشت. هنوز معلوم نیست که یوبیسافت در نمایشگاه گیمزکام پیش‌رو به معرفی بازی‌های آتی خود می‌پردازد یا انجام این کار را به زمان دیگری موکول می‌کند. خبر حضور یوبیسافت در گیمزکام سال ۲۰۲۲ در حالی اعلام شد که می‌دانیم برخی از ناشرهای دیگر مانند اکتیویژن بلیزارد و تیک-تو اینتراکتیو در رویداد نام‌برده شرکت نمی‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده