نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۶

فروش بیش از یک میلیون نسخه از بازی Football Manager 2022

بازی Football Manager 2022 که در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد، در کمتر از هشت ماه بیش از ۱ میلیون نسخه را در پی سی، کنسول و موبایل به فروش رسانده است.

بازی Football Manager 2022 از شرکت Sports Interactive امکانات ساخت بهترین باشگاه فوتبال جهان را در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد. جدیدترین نسخه‌ی این بازی شبیه‌ساز فعالیت‌های مربیگری که سال‌ها است طرفداران خاص خود را در میان علاقه‌مندان به فوتبال دارد، حالا از مرز یک میلیون نسخه فروش عبور کرده و همچنان به روند موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. مایلز یاکوبسن، کارگردان این بازی ازطریق توییتر این خبر را اعلام کرده است. او در متن توییت خود می‌نویسد:

«در این دوران سخت و به‌خصوص با بحران هزینه‌های زندگی، این دستاوردی نیست که ما آن را بدیهی بدانیم. به‌خاطر همین قصد دارم از این طریق از همه‌ی طرفدارانی که بازی را خریداری کرده یا ازطریق گیم پس و سایر پلتفرم‌ها آن را تجربه می‌کنند، تشکر کنم.»

همان‌طور که اشاره شد، Football Manager 2022 در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد و حالا در کمتر از هشت ماه به این نقطه‌ی عطف دست پیدا کرده است. در مقام مقایسه باید گفت که نسخه‌ی قبلی این بازی در کمتر از دو ماه به این رکورد رسیده بود که هنوز هم به‌عنوان سریع‌ترین فروش تاریخ این مجموعه به حساب می‌آید.

بازی Football Manager 2022

در مورد ویژگی‌های جدید Football Manager 2022 نیز باید گفت که در این نسخه ۱۲۳ لیگ فوتبال از سراسر جهان گنجانده شده که بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن واقعی در آن فعالیت دارد. ویژگی‌هایی مثل جلسات اعضای تیم، بخش جدید ساخت مربی، بهبودهای بخش Fantasy Draft و گزارش جامع هفتگی درکنار اضافه شدن نقش Wide Center-Back به بازی از جمله‌ بهبودهای این نسخه به شمار می‌روند. علاوه‌براین، از نظر گرافیکی هم شاهد ارتقاء انیمیشن بازیکنان هستیم.

علاقه‌مندان می‌توانند Football Manager 2022 را ازطریق پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، اندروید و iOS و نینتندو سوییچ دریافت کنند. ضمناً مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس نیز به این بازی دسترسی دارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده