نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳

تأخیر احتمالی نسخه کامپیوتر Uncharted: Legacy of Thieves Collection

ظاهرا نسخه‌ی کامپیوتر بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection مشخص نیست، اما ظاهرا عرضه‌ی آن بدون سروصدا به تعویق افتاده است. در گذشته شاهد شایعاتی بودیم که ادعا می‌کردند نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در این ماه یا ماه آتی منتشر خواهد شد. اکنون که به پایان ماه ژوئن نزدیک می‌شویم، رخ دادن این اتفاق دیگر دور از واقعیت به نظر می‌رسد.

اکثر بازی‌های استیم دارای تاریخ انتشار ناآشکاری هستند که معمولا برای کاربران این فروشگاه دیجیتال قابل رویت نیست. ظاهرا در گذشته تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) برای عرضه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در صفحه‌ی استیم بازی ثبت شده بود، اما طبق گزارش SteamDB اکنون به ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) تغییر یافته است.

ناتی‌داگ در زمان انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection اعلام کرد که طرفدارها در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار جزئیات بیشتری از نسخه‌ی پی‌سی خواهند بود. بااین‌حال هنوز خبری از این نسخه نیست و حتی گزارش اخیر نشان از تأخیر آن دارد. استودیو Iron Galaxy روی نسخه PC کالکشن کار می‌کند.

نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) عرضه می‌شود. پس تأخیر کالکشن آنچارتد احتمالا به معنای عرضه‌ی آن پس از این بازی مرد عنکبوتی است و حتی امکان دارد که نسخه کامپیوتر Uncharted: Legacy of Thieves Collection پس از نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man Miles Morales در دسترس قرار بگیرد. زیرا نسخه PC بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز برای انتشار در پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

شایعاتی نیز از عرضه‌ی دو بازی Sackboy: A Big Adventure و Returnal برای کامپیوتر شنیده می‌شود. البته انتظار نمی‌رود که نسخه PC این آثار پیش از کالکشن آنچارتد روانه‌ی بازار شود. هیچ یک از این موارد تابه‌حال از سوی شرکت سونی تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اخبار بازی رسمی منتظر بمانیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده