نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

وجود ۱۰ گونه از انواع دشمنان در بازی The Callisto Protocol

گلن اسکافیلد، رهبر تیم تولید بازی کالیستو پروتکل در گفت‌وگوی خود با رسانه‌ی گیم‌اینفورمر از وجود حجم بالایی از گونه‌های مختلف دشمنان در این بازی خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، گلن اسکافیلد از استودیو استرایکینگ دیستنس که رهبری ساخت بازی کالیستو پروتکل (The Callisto Protocol) را برعهده دارد، در مصاحبه‌ی اخیرش با نشریه‌ی گیم‌اینفورمر از وجود حدودا ۱۰ الی ۱۱ گونه‌ی مختلف از دشمنان در این بازی خبر داد. در تازه‌ترین ویدیو از مجموعه مصاحبه‌های گیم‌اینفورمر با محوریت پرسش و پاسخ سریع از بازی‌سازها، اسکافیلد به حدودا ۸۳ سؤال مختلف پیرامون بازی کالیستو پروتکل جواب داد.

اسکافیلد که او را با خلق مجموعه‌ی دد اسپیس (Dead Space) می‌شناسیم، در این گفت‌وگو علاوه‌بر اشاره‌به وجود حدودا ۱۰ الی ۱۱ نوع از انواع دشمنان در این بازی، خاطرنشان کرد که هر یک از این‌گونه‌ها، نقطه ضعف خاص خود را دارد و بازیکنان باید با توجه‌به همین نقاط ضعف، اعضای بدن دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنند. درکنار این موضوع، اسکافیلد تاکید کرد که بازی The Callisto Protocol بازیکنان را به‌فضای خلاء نمی‌برد و در این بازی، از مراحل جاذبه‌ی صفر درجه و مبارزه در آن خبری نخواهد بود.

مصاحبه‌ی اسکافیلد با گیم‌اینفورمر نکات جالبی را در خود گنجانده است. از دیدگاه بازیساز مورد بحث نسبت‌به ترسناک‌‌تر بودن کالیستو پروتکل نسبت‌به سه‌گانه‌ی دد اسپیس تا اشاره‌به نام شخصیت اصلی کالیستو پروتکل (جیکوب) با الهام گیری از کتاب انجیل (در کتاب انجیل، جیکوب فرزند آیزاک به‌شمار می‌رود) و آیزاک نیز نام قهرمان سه‌گانه‌ی دد اسپیس بود و با تایید گلن اسکافیلد، به‌نظر شاهد یک ادای احترام به‌قصه و قهرمان داستان دد اسپیس هستیم. مصاحبه اسکافیلد با یوروگیمر را می‌توانید از صفحه‌ی یوتیوب رسانه‌ی نام‌برده تماشا کنید.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده