نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

افشا احتمالی پاداش‌های پیش خرید بازی Hogwarts Legacy

یکی از کاربرهای ردیت با کاوش در کد منبع صفحه‌ی رسمی بازی Hogwarts Legacy جزئیاتی احتمالی از پاداش‌های پیش‌خرید آن را فاش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا پاداش‌های پیش خرید Hogwarts Legacy به‌لطف کاوش در کد منبع صفحه‌ی رسمی بازی توسط یکی از کاربران ردیت فاش شده است. آوالانچ سافتور و برادران وارنر صفحه‌ی بازی را برای حذف ارجاعات به محتویات پیش خرید آپدیت کردند که احتمالا بر درستی این گزارش صحه می‌گذارد.

همان‌طور که یکی از کاربران ردیت با نام Opalelement با بررسی کدهای منبع صفحه‌ی بازی کشف کرد، ظاهرا بازیکن‌ها با پیش خرید Hogwarts Legacy می‌توانند محتویاتی نظیر ۷۲ ساعت دسترسی زودتر به بازی، مرکب Thestral، بسته‌ی Dark Arts Cosmetic، آرنا Dark Arts Battle، کلاه Dark Arts Garrison، پوشش Kelpie Robe، محفظه‌ی فلزی یا Steel Case و Floating Ancient Magic Wand را دریافت کنند.

در میان این موارد به ۷۲ ساعت دسترسی زودتر پیش خریدکنندگان به بازی Hogwarts Legacy اشاره شد که این روزها به موردی مرسوم در صنعت بازی تبدیل شده است. براساس اعلام Opalelement، در کد منبع به برچسب‌های Digital Only و Digital Deluxe Only اشاره شده بود که نشان از عرضه‌ی نسخه‌های مختلف با پاداش‌های پیش خرید متفاوت دارد. درحال‌حاضر معلوم نیست که هر یک از این پاداش‌ها به کدام نسخه‌ی بازی مربوط است.

درواقع Opalelement نحوه‌ی دسترسی به اطلاعات یادشده را تشریح کرد و از این طریق امکان تأیید آن‌ها توسط سایر کاربران را فراهم آورد. البته اندکی بعد اعلام شد که از ساعت ۱۹:۰۷ دقیقه‌ی ۳ تیر به وقت ایران داده‌ها دیگر در منبع صفحه‌ی بازی قابل رویت نیست. بازی Hogwarts Legacy برای عرضه در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از آن باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده