نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

احتمال اضافه شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به Halo: The Master Chief Collection

تیم 343 اینداستریز از تمایل خود به‌اضافه کردن امتیازهای قابل خرید با پول واقعی (پرداخت درون‌برنامه‌ای) به‌بازی Halo: The Master Chief Collection خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم 343 اینداستریز از تمایل خود به‌اضافه کردن امتیازهای قابل خرید با پول واقعی (پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای) برای بازی Halo: The Master Chief Collection خبر داده است. استودیو نام‌برده که طی سالیان اخیر مشغول توسعه بازی Halo Infinite و نشر محتویات جدید برای آن بوده، توسعه‌ی محتویات جدید برای بازی مسترچیف کالکشن را نیز جلو برده است. 343 اینداستریز در جدیدترین پست وبسایت رسمی خود به‌‌بررسی امکان اضافه شدن پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به‌ مسترچیف کالکشن اشاره کرده است.

در متن این پست چنین می‌خوانیم: «برای بازیکنانی که تازه به‌سراغ مستر چیف کالکشن رفته‌اند، افرادی که فرصت اختصاص وقت و انرژی ویژه برای به‌دست‌ آوردن آیتم‌های تمامی فصل‌ها را نداشته‌اند و برای افرادی که صرفا دوست دارند تمام آیتم‌های بسیار جذاب هر فصل را به‌دست بیاورند، تصمیم گرفته‌ایم تا امکان اضافه کردن ویژگی‌هایی جدید برای خرید اسپارتان‌ پوینت‌ها با پول واقعی را بررسی کنیم.

باید ذکر کنیم که ما درحال حاضر از سیستم فعلی کسب امتیازات اسپارتان‌پوینت رضایت داریم؛ یک سازوکار ویژه که به‌مخاطب اجازه می‌دهد با کامل کردن چالش‌ها و بالا بردن سطح خود، این امتیازات را کسب بکند. این (پرداخت درون‌برنامه‌ای) می‌تواند یک مسیر ثانویه برای بازیکنانی باشد که احتمالا نتوانند برای حجم بالایی از محتویات که طی سالیان اخیر برای بازی عرضه شده، وقت کافی بگذارند و صرفا دوست دارند با پرداخت پول واقعی، تلاش برای کسب این آیتم‌ها را پشت سر بگذارند.

به‌منظور شفاف کردن این مسئله با جامعه‌ی وفادار و پرشور بازیکنان هیلو، تصمیم گرفتیم تا از حالا این موضوع را با شما درمیان بگذاریم و این اطمینان را به‌شما بدهیم که چنین سیستمی (پرداخت درون‌برنامه‌ای) یک ویژگی اضافه بر سازمان خواهد بود. در آینده اطلاعات بیشتری را پیرامون این موضوع، در اختیارتان خواهیم گذاشت.»

پوستر کالکشن Halo: The Master Chief Collection

لازم به‌ذکر است که تمامی این آیتم‌های مورد بحث که با خرج اسپارتان‌پوینت‌ها (و پول واقعی در آینده) به‌دست می‌آیند، همگی آیتم‌‌های پوششی هستند و جز شکل دادن به‌ظاهر بازیکن، هیچ تاثیری در روند بازی‌های رقابتی مستر چیف کالکشن نخواهند داشت. بازی Halo: The Master Chief Collection را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی تجربه کنید. نظرتان پیرامون تصمیم جدید استودیو 343 اینداستریز را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده