نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

معرفی شخصیت‌ها و محیط‌های جدید در جریان بازی A Plague Tale: Requiem

نویسنده‌ی ارشد بازی A Plague Tale: Requiem در مطلب جدید خود به‌شخصیت‌ها و محیط‌های تازه‌ای اشاره کرده که به داستان دو قهرمان بازی در این بازی شکل می‌دهند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سباستین رنارد (Sébastien Renard) که نویسنده‌ی ارشد تیم داستان‌سرایی بازی A Plague Tale: Requiem به‌شمار می‌رود، مطلبی تازه با محوریت این اثر را در بلاگ پلی استیشن منتشر کرده است که در آن، جزئیات جالبی از سفر دو قهرمان قصه در دل محیط‌های جدید و درکنار شخصیت‌های تازه را برایمان شفاف می‌کند. رنارد ابتدا سراغ دو شخصیت اصلی داستان رفته و رشد آن‌ها را این چنین توصیف می‌کند:

«قدرت‌های هیوگو روبه‌پیشرفت هستند. او به‌سختی می‌تواند قدرت‌هایش را کنترل کند و گاهی اوقات، این قدرت‌ها او را پس می‌زنند. البته که قدرت‌های هیوگو مولفه‌هایی کلیدی هستند که به او و خواهرش کمک می‌کنند تا از موقعیت‌های خطرناک جان سالم به‌در ببرند؛ پسر جوان باید تمام تلاش خود را بکند تا روی توانایی‌‌های خاص خود مسلط شده و در ماجراجویی تازه‌اش، از آن‌ها بهره بگیرد. مهارت آمیسیا در مبارزه کردن با دشمنان، حسابی روح و روان این دختر را برهم می‌ریزد؛ اما او باید با این پیامدهای احساسی مقابله کند. کاراکترهای این بازی ابر-انسان نیستند و دو شخصیت اصلی قصه، باید بهای رفتار قهرمانانه‌ی خود را بپردازند».

تصویری از دو شخصیت اصلی بازی A Plague Tale Requiem

رنارد در این مقاله و پیرامون شخصیت‌های جدید، به‌افرادی «با روحیه و تجربه‌ی بالا» اشاره کرده است؛ اشخاصی که در طول قصه‌ی A Plague Tale: Requiem با قهرمانان بازی همراه می‌شوند. درباره‌ی محیط‌های جدید، رنارد درحال حاضر وجود منطقه پروانسِ فرانسه را تایید کرده است. نویسنده‌ی ارشد بازی در بلاگ پلی استیشن می‌نویسد که این سرزمین در ابتدا یک محیط بهشت‌مانند برای خواهر و برادر قصه‌ی بازی محسوب می‌شود؛ تا اینکه واقعیت ترسناک قرون وسطی گریبان سرزمین مورد بحث را می‌گیرد و امیدهای قهرمانان داستان را از بین می‌برد.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) راهی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ (ازطریق قابلیت‌های ابریِ آنلاین) خواهد شد. بازی از روز عرضه برای دارندگان اشتراک گیم‌ پس کنسول و پی سی در دسترس خواهد بود.

نظرتان درباره‌ی ماجراجویی تازه‌ی هیوگو و آمیسیا در A Plague Tale: Requiem چیست؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده