نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹

اعلام تاریخ انتشار بازی Into the Breach: Advanced Edition

شرکت Subset Games از تاریخ انتشار بازی Into the Breach: Advanced Edition پرده برداشت و از راه‌یابی آن به اندروید و iOS خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی استراتژی کلاسیک Into the Breach محصول ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) میزبان به‌روزرسانی بزرگی خواهد شد. شرکت Subset Games اخیرا تریلر جدیدی از نسخه‌ی Advanced Edition بازی پخش کرد و اظهار داشت که «تقریبا تمام بخش‌های» بازی پایه گسترش خواهد یافت.

دانلود از آپارات

درکنار تجربه‌ی پنج جوخه‌ی مکانیکی و ۴۰ سلاح تازه می‌توان با دشمنان و باس‌های بیشتری مقابله کرد. مأموریت‌های بیشتر، خلبان‌های تازه و مهارت‌های خلبانی جدیدی نیز در راه است. کسانی که به‌دنبال چالش‌های سخت‌تری هستند، می‌توانند منتظر بخش‌هایی با دشواری بالاتر باشند. این آپدیت پشتیبانی از ۷ زبان دیگر را نیز به بازی اضافه می‌کند.

فارغ از این موارد، بازی Into the Breach در همان روز توسط نتفلیکس برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. با اینکه برای تجربه‌ی بازی در موبایل به اشتراک نتفلیکس نیاز است، اما خبری از تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن نخواهد بود. همچنین نسخه‌ی موبایل دارای یک رابط کاربری بهینه‌ی تازه برای تبلت‌ها و گوشی‌ها است. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده