// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

Overwatch 2 جایگزین بازی Overwatch خواهد شد

آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، به‌تازگی تایید کرد که این بازی در زمان عرضه، به‌صورت کامل جایگزین Overwatch خواهد شد.

بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. یکی از مواردی که درگذشته اشاره‌هایی به آن شده بود، این بود که Overwatch 2 در زمان عرضه به‌گونه‌ای است که کاربران نسخه اول و دوم می‌توانند درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. اما حالا به شکل رسمی می‌دانیم که این‌طور نیست.

در جدیدترین اخبار بازی، آرون کلر به‌عنوان کارگردان اورواچ 2 در ردیت تایید کرد که پس از عرضه Overwatch 2 در تاریخ ذکرشده، دیگر خبری از Overwatch نخواهد بود. به‌عبارتی اورواچ 2 به‌صورت کامل جایگزین اورواچ می‌شود. وی دراین‌باره می‌گوید: «زمانی‌که بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۲ مهر ماه عرضه شود، جایگزین لایو سرویس فعلی خواهد شد». دراین‌میان اشاره کنم که از آن زمان به بعد، کاربرها دیگر قادر به تجربه Overwatch نیستند و اگر بازی را اجرا کنید، از شما خواسته می‌شود که به سراغ نسخه دوم بروید. گویا اصلی‌ترین دلیل برای انجام این کار، حفظ یکپارچگی جامعه‌ کاربری بازی است.

درگذشته و زمانی‌که بازی Overwatch 2 در سال گذشته معرفی شد، اعلام شده بود که کاربران هر دونسخه درکنار یکدیگر حالت‌های یکسان بخش چندنفره را تجربه خواهند کرد. به‌عبارتی شاهد بخش PvP اشتراکی خواهیم بود که بین هر دو نسخه دارای حالت‌هایی یکسان است. حال سیاست‌های بلیزارد اینترتینمنت تغییر کرده است و ازطرفی شاهد رایگان بودن Overwatch 2 هستیم تا کاربران به‌راحتی بتوانند از نسخه اول به نسخه دوم منتقل شوند.

آرون کلر در ادامه صحبت‌های خود افزوده است: «انتشار بازی Overwatch 2 به‌صورت Early Access (دسترسی زودهنگام) بدین معنا است که این تازه شروع عرضه‌ی موارد جدید برای بازی است. ما با قهرمان‌های جدید، نقشه‌های تازه و ویژگی‌های جدیدی بازی را عرضه خواهیم کرد، اما درطول فصل‌های مختلف که هر ۹ هفته تغییر پیدا می‌کند، شاهد موارد جدیدتری خواهیم بود. همچنین به‌تازگی جزئیات محتویات آینده اورواچ 2 را منتشر کرده‌ایم.

در جریان فصل اول شاهد اضافه شدن یک قهرمان جدید خواهیم بود و در فصل دوم هم یک قهرمان و نقشه جدید به بازی اضافه می‌شود. همچنین بخش‌های بزرگ‌تر بازی که همیشه یک چشم‌انداز برای Overwatch 2 بوده‌اند، در قالب لایو سرویس ارائه می‌شوند؛ از جمله کمپین PvE که در سال آینده از راه می‌رسد».

درانتها نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده