نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸

راه یافتن بازی Super Stardust Portable به سرویس PS Plus Premium

شرکت سونی بازی کلاسیک Super Stardust Portable را به فهرست آثار سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی یکی از بازی‌های PSP با نام Super Stardust Portable را به فهرست آثار سرویس PS Plus Premium اضافه کرده است. این بازی مانند بسیاری از آثار کلاسیک راه‌یافته به سرویس اشتراکی سونی دارای برخی از ویژگی‌های اضافی نظیر ذخیره‌ی سریع، بازگرداندن بازی به عقب یا Rewind، فیلترهای ویدیویی و Up-Rendering است، اما ظاهرا خبری از تروفی‌ها در آن نیست.

در بخش توضیحات بازی Super Stardust Portable آمده است: در این بازی شوتم‌آپ اکشن دیوانه‌وار از پنج سیاره‌ی آسیب‌پذیر دربرابر خطرات پیش‌رو دفاع کنید. کل ناوگان فضایی را در دو حالت هیجان‌انگیز Arcade و Planet نابود کنید». این بازی در نوامبر سال ۲۰۰۸ برای کنسول PSP منتشر شد و درواقع یک نسخه‌ی قابل حمل از بازی Super Stardust HD به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۷ در دسترس کاربران پلی استیشن 3 قرار گرفته بود.

سرویس پلی استیشن پلاس تازه درحال‌حاضر در کشورهای استرالیا، اروپا و نیوزیلند در دسترس است. سرویس PS Plus Premium علاوه‌بر بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 شامل بازی‌های کلاسیک کنسول‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 (به‌صورت استریم) و کنسول دستی PSP نیز می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده