// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

پخش تریلر زمان عرضه جهانی پلی استیشن پلاس جدید

پلی استیشن پلاس جدید و سه سطحی برای همه ریجن‌ها فعال شد. سونی تریلر زمان عرضه جهانی سرویس PS Plus جدید را پخش کرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت Sony با پخش یک تریلر خاص که در آن شاهد اشاره به بازی‌های بزرگ مانند بلادبورن و آنچارتد هستیم، خبر عرضه‌ی جهانی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را اعلام کرد. حالا شاهد تکمیل پروسه‌ی ارائه‌ی پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس/پریمیوم به مخاطب‌های پلی استیشن هستیم.

سرویس PS Plus جدید با سه سطح اشتراک جایگزین سرویس‌های اشتراکی قبلی برند پلی استیشن شده است. به همین دلیل اکنون کاربرهای پلی استیشن پلاس پریمیوم اکنون به بیشتر از ۷۰۰ بازی جدید و قدیمی دسترسی دارند. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه جهانی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را به تماشا بنشینید؛ تریلری که از مخاطب می‌پرسد «چرا فقط یک‌چیز باشی، وقتی می‌توانی هر چیزی باشی؟».

دانلود ویدیو از آپارات

زومجی در ویدیو و مقاله «همه چیز در رابطه با پلی استیشن پلاس جدید | قیمت، بازی‌ها و زمان انتشار» تمام اطلاعات لازم برای آشنایی با سرویس PS Plus سه سطحی را تقدیم شما کرده است. در این بین شرکت سونی در خبری خوشحال‌کننده تایید کرد که حتی گیمرهای ریجن‌هایی که فعلا نسخه NTSC بازی‌های کلاسیک را ندارند، در آینده‌ی نزدیک می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌های NTSC اکثر بازی‌های کلاسیک سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس بپردازند. پس آن‌ها مجبور به تجربه‌ی نسخه PAL بازی‌های قدیمی پلی استیشن نخواهند بود.

فهرست بازی های پلی استیشن پلاس را در سایت رسمی سرویس PlayStation Plus سونی مشاهده کنید.


منبع PlayStation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده