// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷

جدیدترین State of Play سونی بیشتر از کنفرانس های E3 این شرکت تماشا شد

آمار کانال یوتیوب رسمی پلی استیشن نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از کنفرانس‌های شرکت سونی در نمایشگاه E3 به اندازه‌ی State of Play ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ تماشا نشده‌اند.

در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد پخش یکی از بهترین قسمت‌های برنامه State of Play شرکت سونی بودیم که بسیاری از طرفدارها آن را دوست داشتند. زیرا هم بازی‌های مولتی‌پلتفرم بزرگ مثل ریمیک Resident Evil 4، هم بازی‌های مستقل جذاب مانند Stray و هم بازی انحصاری مورد انتظار فاینال فانتزی 16 در آن به خوبی توجه گیمرها را جلب کردند. حالا در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جالبی در رابطه با تعداد بینندگان استیت آو پلی منتشر شده است.

کنفرانس شرکت Sony در E3 2016 که همچنان بسیاری از طرفدارهای پلی استیشن خاطرات خوب زمان برگزاری آن را به یاد دارند، پربیننده‌ترین رویداد سونی در E3 است. این کنفرانس در کانال یوتیوب PlayStation بیشتر از ۲ میلیون و ۵۱۲ هزار مرتبه دیده شد. در همین حین می‌بینیم که فقط نسخه‌ی انگلیسی‌زبان State of Play ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ در کانال یوتیوب PlayStation بیشتر از ۲ میلیون و ۵۲۱ هزار تماشاگر داشت.

تازه این‌جا مشغول صحبت در رابطه با یک پلی استیشن شوکیس نیستیم و فقط با تازه‌ترین استیت آو پلی سر و کار داریم. پس در این بین جالب است که بدانید PlayStation Showcase سال ۲۰۲۱ به بیشتر از ۳ میلیون و ۹۱۰ هزار بیننده رسید.

برنامه State of Play ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ سونی

شرکت Sony مطابق آمار و ارقام موفق شده است که توجه بازیکن‌ها را به خوبی به قسمت‌های قابل‌توجه State of Play جلب کند و هر سال در سطحی بالاتر از استیت آو پلی، آن‌ها را مشتاق تماشای پلی استیشن شوکیس نگه دارد. این استراتژی قدم به قدم شکل گرفت و احتمالا از زمانی شروع شد که سونی گفت در E3 2019 شرکت نمی‌کند. بعد از آن پلی استیشن قدم به E3 نگذاشت و حتی میزان حضور خود در برخی از رویدادهای قدیمی دیگر را کاهش داد. مثلا اکنون به‌صورت رسمی می‌دانیم که سونی در گیمزکام ۲۰۲۲ هم حضور ندارد.

جدا از حضور کنترل‌شده و محدود در برخی از رویدادهای برگزارشده توسط جف کیلی مانند سامر گیم فست و گیم اواردز، شرکت Sony برای اعلام جدیدترین اخبار بازی و ارائه‌ی تریلرهای جذاب به گیمرهای پلی استیشن، به State of Play و پلی استیشن شوکیس تکیه می‌کند. گویا در هر سال میلادی حداقل با چند State of Play متفاوت و یک PlayStation Showcase روبه‌رو هستیم. حالا باید صبر کنیم تا مشخص شود که دقیقا در کدام روز از کدام ماه، کنفرانس پلی‌استیشن شوکیس سال ۲۰۲۲ را خواهیم دید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده