// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۶

رونمایی احتمالی سونی از مانیتورها و هدست های گیمینگ حرفه‌ای در هفته آینده

براساس گزارش تام هندرسون، سونی هفته‌ی بعد در رویداد Find Your New Zone به رونمایی از سه هدست و دو مانیتور گیمینگ سطح بالا می‌پردازد؛ محصولاتی که با پلی استیشن 5 هم هماهنگ خواهند بود.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که شرکت Sony راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد چهارشنبه، ۸ تیر به وقت ایران می‌خواهد یک رویداد آنلاین کوتاه با نام Find Your New Zone را برگزار کند. این برنامه از کانال یوتیوب شرکت Sony پخش می‌شود. تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی جهان بازی‌های ویدیویی در گزارش جدید خود فاش کرده است که چه محصولاتی را در این رویداد خواهیم دید.

ظاهرا سونی در این برنامه از پنج محصول با برند INZONE رونمایی خواهد کرد. این محصولات با تمرکز روی تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند و با اینکه می‌توان با دستگاه‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد، هماهنگی خوبی با پلی استیشن 5 خواهند داشت.

هندرسون می‌گوید که سه هدست و دو مانیتور INZONE توسط شرکت Sony در این رویداد معرفی خواهند شد. یکی از مانیتورها با رزولوشن 4K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز کار می‌کند و مانیتور دیگر از رزولوشن 1080P و رفرش ریت ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد. هر دو مانیتور از نمایش تصاویر با تأخیر بسیار اندک، امکان نمایش فریم‌ریت، HDR و قابلیت‌های خودکار تنظیم تصویر با نوع بازی در حال اجرا پشتیبانی می‌کنند. سیستم هوشمند تنظیم میزان روشنی در صورت تمایل بازیکن می‌تواند به کمک او بیاید تا برخی از مناطق بیش از حد تاریک، بهتر از حالت عادی قابل مشاهده باشند. همچنین خود مانیتور مدت‌زمان تجربه‌ی بازی توسط شما را محاسبه می‌کند.

لوگو شرکت ژاپنی سونی (Sony)

گویا سونی هدست باسیم INZONE H3، هدست بی‌سیم INZONE H7 و هدست بی‌سیم INZONE H9 را نیز در همین برنامه معرفی خواهد کرد. هر سه‌ی آن‌ها از پس ارائه‌ی صدای محیطی ۳۶۰ درجه به مخاطب برمی‌آیند و INZONE H3 ارزان‌تر از دو هدست بی‌سیم است. INZONE H7 که به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند، شارژدهی بسیار خوبی دارد و INZONE H9 به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین هدست این سری از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد.

تام هندرسون در ادامه اعلام کرد که دوال‌سنس پیشرفته‌تر و حرفه‌ای کنسول PS5 را در این رویداد نخواهیم دید. خود او مدتی قبل اعلام کرد که شرکت Sony مشغول ساخت یک کنترلر حرفه‌ای و سطح بالاتر برای کنسول PS5 است تا گیمرهای حرفه‌ای از آن لذت ببرند. اما هنوز مشخص نیست که این دوال‌سنس پرو در کدام روز و به چه شکل رونمایی خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده