نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶

عدم حضور سونی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲

به مانند نینتندو، سونی هم با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که در نمایشگاه Gamescom 2022 شرکت نخواهد کرد.

اکنون پس از برگزاری رویدادهای مختلف سامر گیم فست ۲۰۲۲ از جمله State of Play سونی که در اوایل ماه ژوئن پخش شد، نگاه برخی از گیمرها به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ دوخته شده است که در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) برگزار می‌شود. همان‌طور که رسانه‌ی VGC گزارش داد، شرکت سونی در بیانیه‌ی صادرشده برای نشریه‌ی آلمانی Gamers Wirtschaft تأیید کرد که در نمایشگاه Gamescom 2022 شرکت نخواهد کرد.

با اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه گیمزکام ادعا می‌کنند که بیش از ۲۵۰ شرکت در این رویداد حضور دارند، اما ظاهرا بندای نامکو، THQ Nordic و Koch Media تنها شرکت‌های برجسته‌ی حاضر در آن خواهند بود. براساس اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که چند شرکت معروف نظیر نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و تیک-تو اینتراکتیو تأیید کردند که در نمایشگاه Gamescom امسال شرکت نمی‌کنند. البته شایعاتی از حضور مایکروسافت در این نمایشگاه برای نمایش برخی از آثار آتی شرکت به گوش می‌رسد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پلی استیشن مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد State of Play بزرگ در آینده‌ی نه‌چندان دور است؛ جایی که ظاهرا می‌خواهد از تاریخ انتشار بازی بسیار مورد انتظار God of War: Ragnarok پرده بردارد و حتی شاید یک کنترلر جدید و سطح بالاتر را معرفی کند. همچنین بسیاری از گیمرها می‌گویند که احتمالا به مانند دو سال قبل، پلی استیشن شوکیس در ماه سپتامبر پخش خواهد شد. البته هیچ یک از این موارد تابه‌حال رسما تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده