نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴

اعلام تاریخ اضافه شدن Mighty Thor به بازی Marvel’s Avengers با یک تریلر

به‌تازگی استودیوی کریستال داینامیکس با پخش یک تریلر تاریخ اضافه شدن شخصیت Mighty Thor به جمع قهرمانان بازی Marvel’s Avengers را اعلام کرد.

مخاطب‌های بازی ابرقهرمانی Marvel’s Avengers مدت طولانی است که محتوای خاصی را دریافت نکرده‌اند و استودیو Crystal Dynamics در این مدت بیش از حد معمول کم‌کار بوده است. حال ظاهرا دوران انتظار کشیدن بازیکنان به پایان رسید و قهرمانی جدید در راه بازی Marvel’s Avengers است.

در اوایل سال جاری میلادی بود که کریستال داینامیکس تایید کرد شخصیت جین فاستر که لقب The Mighty Thor را به او داده‌اند، در آینده به بازی اضافه خواهد شد. حال کریستال داینامیکس با پخش یک تریلر سینماتیک و انیمیشنی اعلام کرد که جین فاستر در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۱ (۲۸ ژوئن ۲۰۲۲) به بازی Marvel’s Avengers خواهد آمد.

در این تریلر هیچ نمایشی از گیم‌پلی و مبارزات این شخصیت جدید و قدرتمند دنیای مارول نشان داده نشده است. البته در این تریلر به خوبی پیش‌درآمد داستانی شخصیت Mighty Thor نشان داده می‌شود تا بازیکنان اطلاعات اولیه‌ی خوبی برای آغاز خط داستانی وی داشته باشند.

در ادامه کریستال داینامیکس تایید کرد که جین فاستر به همراه کارت Hero Challenge مخصوص، لوازم تزئینی، زنجیره‌ای از مأموریت‌های ابرقهرمانی، حرکات ویژه، یک اسطوره‌شناسی در قالب Intelligence File و موارد دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. بااین‌حال این شخصیت به مانند ثور، از Mjolnir در مبارزات استفاده خواهد کرد که احتمالا شاهد شباهت‌های بسیاری در مبارزات این دو شخصیت باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده