نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳

نمایش اسلحه و توانایی های جانکر کوئین در تریلر تازه Overwatch 2

بلیزارد با پخش تریلر جدید Overwatch 2 به نمایش سلاح‌ها و توانایی‌هایی جانکر کوئین پرداخت که در نسخه‌ی بتای PvP ماه جاری به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی در دسترس خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد تریلر جدیدی از بازی Overwatch 2 را برای نمایش کاراکتر Junker Queen پخش کرده است. جانکر کوئین در بتای آتی بازی اورواچ ۲ قابل بازی خواهد بود که در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز خواهد شد و امکان تست بخش PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) را برای گیمرها فراهم می‌آورد. تریلر تازه که در ادامه قابل مشاهده است، سلاح‌ها و توانایی‌های جانکر کوئین را با سبکی سینمایی به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

اخیرا جزئیاتی از سلاح‌ها و توانایی‌های جانکر کوئین در اختیار طرفدارها قرار گرفت. این کاراکتر از یک تفنگ ساچمه‌ای به‌عنوان سلاح اصلی خود استفاده می‌کند که یک شاتگان Pump-Action به‌حساب می‌آید؛ تفنگی با کشیدن پیش قنداق مسلح می‌شود. کاراکتر Junker Queen مجهز به یک تبر با نام Carnage است که می‌تواند در طول زمان به اهداف آسیب برساند. این قهرمان دارای چاقویی با نام Jagged Blade است که امکان حمله‌ی سریع از نزدیک را فراهم می‌آورد. جانکر کوئین می‌تواند چاقوی خود را برای وارد ساختن خسارت پرتاب کند و آن را به‌شکل خودکار پس بگیرد.

کاراکتر Junker Queen قادر به استفاده از دو مهارت Commanding Shout و Rampage است. توانایی Commanding Shout سرعت حرکت جانکر کوئین را تا ۳۰ درصد و میزان سلامتی آن را تا ۲۰۰ واحد افزایش می‌دهد. این مهارت میزان سلامتی متحدان این کاراکتر را نیز ۱۰۰ واحد افزایش می‌دهد. استفاده از مهارت Rampage منجربه انجام یک حرکت چرخشی روبه‌جلو می‌شود که جراحاتی را برای دشمنان ایجاد می‌کند و میزان بازیابی سلامتی آن‌ها را کاهش می‌دهد. مهارت Passive این کاراکتر با نام Adrenaline Rush هم باعث بازیابی سلامتی در طول زمان می‌شود.

نسخه‌ی بتای بازی Overwatch 2 در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این بازی برای عرضه در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. بازی اورواچ ۲ اولین‌بار در جریان رویداد BlizzCon سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این بازی داستان و محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط) بیشتری را درکنار همه‌ی ۳۱ قهرمان قبلی با ظاهری به‌روز در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده