نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹

تأیید کار شرکت Treasure روی یک بازی پرتقاضا در جشن ۳۰ سالگی

شرکت ترژر در جشن ۳۰ سالگی خود اعلام کرد که مشغول کار روی یک بازی پرتقاضا برای معرفی در سال جاری است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Treasure در جشن ۳۰ سالگی خود از کار روی یک بازی «پرتقاضا» خبر داده است. این شرکت بازی‌سازی ژاپنی کار روی آثاری نظیر بازی Ikaruga، بازی Radiant Silvergun و بازی Wario World را در کارنامه دارد. آن‌ها با انتشار یک توئیت در این‌باره گفتند: «امسال در ۳۰امین سالگرد شرکت با تمام قوا کار می‌کنیم تا از بازی پردرخواستی رونمایی کنیم. در انتظار حمایت مستمر شما از ترژر هستیم».

شرکت ترژر جزئیات بیشتری از این پروژه‌ی تازه را با طرفدارها به اشتراک نگذاشته است؛ بنابراین نمی‌دانیم که با یک IP تازه سروکار خواهیم داشت یا باید انتظار معرفی نسخه‌ی جدید یکی از مجموعه‌های قبلی را داشته باشیم. بازی Gaist Crusher به‌عنوان آخرین محصول شرکت Treasure در سال ۲۰۱۳ برای Nintendo 3DS عرضه شد. کاربران کنسول پلی استیشن 2 نیز برخی از بازی‌های این شرکت را در پنج سال نخست عرضه‌ی کنسول تجربه کردند.

اگر بخواهیم به گذشته‌های دور برگردیم، شرکت ترژر در سال ۱۹۹۳ میلادی بازی کلاسیک Gunstar Heroes را برای کنسول سگا جنسیس منتشر کرد. این شرکت در ابتدا تنها برای پلتفرم‌های سگا بازی تولید می‌کرد، اما در سال ۱۹۹۷ تصمیم به انتشار آثارش برای سایر پلتفرم‌ها نیز گرفت. درحال‌حاضر زمان دقیق رونمایی از پروژه‌ی بعدی شرکت Treasure مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده