نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳

حضور Far Cry 5 در فهرست بازی‌ های جدید گیم پس در نیمه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۲

فهرست بازی‌های جدید و نیمه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس گیم پس اعلام شد که در آن شاهد بازی‌هایی چون Far Cry 5 و FIFA 22 هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی، فهرست بازی‌های جدید و نیمه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس گیم پس اعلام شده است. مشترکین گیم پس از امروز می‌تواند بازی‌های Shadowrun Trilogy (کلاود و کنسول) و Total War: Three Kingdoms (پی سی) را دریافت کنند و به تجربه آن‌ها بپردازند. در ادامه مشترکین Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند منتظر اضافه شدن بازی FIFA 22 در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) ازطریق EA Play باشند.

بازی Naraka: Bladepoint نیز در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) برای گیم پس منتشر می‌شود. اما فهرست بازی‌های جدید گیم پس شامل بازی Far Cry 5 از یوبیسافت نیز می‌شود که قرار است از ابتدای ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) در اختیار مشترکین کنسول، پی سی و کلاود قرار بگیرد. همچنین طی روزهای گذشته دو بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge و Omori به گیم پس اضافه شده‌اند.

بازی های جدید Xbox Game Pass

لازم به ذکر است که اعضای Game Pass Ultimate از ابتدای ماه جدید میلادی به پرک‌های تازه‌ای شامل Ms Marvel Future Suit Pack در Marvel’s Avengers و باندل Pass Tense Razorback در Halo Infinite دسترسی خواهند داشت. همچنین کاربران بازی Naraka: Bladepoint در گیم پس آلتیمیت نیز باندل Awakening را دریافت می‌کنند.

اما علاوه‌براین، یک اشتراک رایگان ۲۰ روزه برای سرویس استریمینگ پارامونت پلاس برای کاربران گیم پس آلتیمیت در انگلستان در نظر گرفته شده که قبلاً هم برای سایر کشورها ارائه شده بود.

اما مطابق معمول همیشه، با ورود بازی‌های جدید یک گروه از بازی‌ها نیز باید گیم پس را ترک کنند که بازی‌هایی که باید در پایان نیمه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۲ گیم پس را ترک کنند، شامل FIFA 20 ،Jurassic World Evolution ،Last Stop و MotoGP 20 می‌شوند که کاربران تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) فرصت دارند این بازی‌ها را تجربه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده