نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹

تمرکز بازی شوتر جدید استودیو Creative Assembly روی جزئیات

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی اطلاعات جدیدی از شوتر اول شخص و معرفی‌نشده‌ی خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهند این بازی روی جزئیات تمرکز خواهد داشت.

کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) یکی از استودیوهای شرکت سگا به شمار می‌آید که به‌عنوان یکی تیم متخصص در ساخت بازی‌های استراتژیک شناخته می‌شود. این استودیو توانست با توسعه‌ی سری بازی Total War که به مدت چند سال است که نسخه‌های مختلف آن عرضه می‌شوند، طرفدارهای خود را پیدا کند. بااین‌حال کریتیو اسمبلی در سال ۲۰۱۴ یکی از بهترین بازی‌های ترس و بقای نسل ۸ را با نام Alien: Isolation به بازار عرضه کرد.

استودیو Creative Assembly مدتی است که روی یک بازی جدید کار می‌کند؛ اثری که براساس گزارش‌های قبلی ظاهرا یک بازی تیراندازی اول شخص و چندنفره است. حال با اینکه به نظر می‌رسد شرکت سگا هنوز آمادگی کامل برای رونمایی از این بازی را ندارد، اما برخی از توسعه‌دهندگان جزئیات جدیدی از آن را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند.

در مصاحبه‌ای که در آخرین شماره‌ی مجله Edge منتشر شده است، گرت ادموندسون، مدیر کریتیو اسمبلی و آلیستر هوپ، مدیر خلاق، در مورد بازی شوتر اول شخص معرفی‌نشده‌ی خود صحبت کردند که تاکنون به مدت چهار سال در حال توسعه بوده است. به‌گفته‌ی هوپ، این بازی جدید روی جزئیات، اصالت و درک درست مطالب منبع، تمرکز خواهد داشت.

شوتر معرفی نشده استودیوی کریتیو اسمبلی

در مورد اینکه منظور هوپ از مطالب منبع چیست، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. اما باتوجه‌به این گفته می‌توان فهمید که با یک IP جدید برای استودیو کریتیو اسمبلی رو‌به‌رو خواهیم شد. در ادامه راب بارتولومئو، مدیر بخش تولید کریتیو اسمبلی گفت: «این IP جدید ما است و دنیایی است که در حال توسعه‌ی آن هستیم. البته برای این کار تلاش زیادی می‌کنیم و می‌خواهیم آن را به خوبی بسازیم. ما می‌خواهیم بفهمیم که وقتی صفحه‌ای خالی جلوی شماست، اصالت یک اقیانوس آبی یا آسمان گسترده چگونه به نظر می‌رسد».

درحالی‌که جزئیات دقیق در مورد این بازی در حال حاضر ناچیز است، آگهی‌های شغلی منتشرشده در گذشته نشان می‌دهند که این بازی در سبک تیراندازی قهرمان‌محور است. علاوه‌بر این، استودیوی کریتیو اسمبلی در سال گذشته یک تصویر را منتشر و تایید کرد که این بازی جدید در سبک شوتر علمی تخیلی خواهد بود که شاید شخصیت‌های مختلف محصولات شرکت سگا در آن حضور داشته باشند.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده