نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

وجود ۱۱ سبک پوشش برای شخصیت‌های قابل کنترل بازی Gotham Knights

تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان Gotham Knights در مصاحبه‌ی تازه‌ی خود از وجود ۱۱ سبک پوشش برای کاراکترهای قابل کنترل بازی خبر دادند؛ پوشش‌هایی که عملکرد و نوع بازی مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به‌تازگی و در جریان‌ آخرین اخبار بازی، فلئور مارتی (Fleur Marty) و جف النور (Geoff Ellenor) که‌ به‌ترتیب تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان بازی Gotham Knights به‌شمار می‌روند، پیرامون شاخص‌های مختلف از گیم‌پلی بازی، صحبت‌هایی را با رسانه‌ی گیم اینفورمر مطرح کرده‌اند. یکی از بخش‌های بسیار جالب این مصاحبه، به‌وجود ۱۱ سبک مختلف از پوشش برای کاراکترهای قابل بازی این اثر (نایت‌وینگ، رابین، رد هوود، بت‌گرل) مربوط می‌شود. النور پیرامون این موضوع چنین می‌گوید:

«هر یک از شوالیه‌ها دارای ۱۱ استایل متفاوت از پوشش است. با انتخاب هر یک از این سبک‌ها، می‌توانید نحوه‌ی رنگ‌بندی و قطعات زره کاراکتر خود را مطابق میل‌تان انتخاب کنید. درواقع برای هر یک از سبک‌های پوشش، فرم خاصی در نظر گرفته نشده است و با ساخت پوشش‌های مختلف، باید حواستان به‌مولفه‌هایی (المان‌‌های RPG) باشد که این لباس‌ها به‌نحوه‌ی بازی کردنتان اضافه یا از آن کم می‌کنند. با آزاد کردن رنگ‌بندی‌های مختلف می‌توانید لباس‌هایی با ظاهر تازه‌تر را به‌وجود بیاورید».

بتگرل در بازی گاتهام نایتس

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی Gotham Knights علاوه‌بر تجربه‌ی تک نفره، این اجازه را به‌بازیکنان می‌دهد تا قصه و مأموریت‌‌های جانبی را به‌صورت چندنفره تجربه کنند. کارگردان بازی در خصوص ویژگی‌های آنلاین بخش چندنفره توضیح می‌دهد:

«ما عاشق آن نوع از ضربات تمام‌کننده‌ هستیم که در پی همکاری شخصیت‌ها شکل می‌گیرند (در بخش Co-Op). این نوع از ضربات، بخشی از توانایی فیزیکی کاراکترها را نیز به‌تصویر می‌کشند. موارد بسیار زیادی برای نمایش تاثیر توانایی شوالیه‌ها در نحوه‌ی پیش‌برد مبارزات وجود دارد. نایت‌وینگ واضح‌ترین مثال برای چنین موضوعی است. حجم بالایی از توانایی‌های او به‌بالا بردن قدرت هم‌تیمی‌ها و محافظت از آن‌ها اختصاص دارد».

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان تجربه‌ی بازی به‌شکل چند نفره، هیچ محدودیتی برای انتخاب کاراکتر وجود ندارد و بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های مشابه را انتخاب کنندو به‌دل خیابان‌های گاتهام بزنند. جف النور پیرامون این موضوع چنین گفته است:

«ما این قضیه را بر عهده‌ی بازیکنان گذاشته‌ایم. می‌دانیم که بعضی از گیمرها دوست دارند شخصیت‌های مختلفی را انتخاب کنند؛ البته که چنین مسئله‌ای برای برخی اهمیت چندانی ندارد. نمی‌خواهم چیزی را اسپویل کنم اما یک لحظه‌ی بامزه در بازی وجود دارد که تنها در صورت بازی به‌شکل چند نفره و انتخاب کاراکترهای یکسان (مثلا تیمی متشکل از چند بت‌گرل) به‌آن برمی‌خورید! ما آزادی عمل کامل را به‌بازیکن می‌دهیم».

تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان بازی در زمان صحبت پیرامون مقیاس شهر گاتهام، هر دو به‌این نکته اشاره‌ کردند که شهر نام‌برده در این بازی، بزرگ‌ترین گاتهامِ‌ طراحی شده در مدیوم ویدیوگیم است. چندی پیش و در جریان رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی، یک تریلر جدید از بازی Gotham Knights پخش شد که در آن مهارت‌های شخصیت نایت‌وینگ را می‌دیدیم. گاتهام نایتس در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) راهی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد. دیدگاه خود پیرامون این بازی را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده