// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

احتمال عرضه بسته الحاقی برای بازی TMNT: Shredder’s Revenge

بااینکه فعلا برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge وجود ندارد، اما شاید در آینده شاهد ساخت DLC برای بازی باشیم.

مدتی پیش بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge روانه بازار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربرها کسب کند. جامعه کاربری بازی و هواداران لاک پشت‌های نینجا امیدوار هستند که در آینده محتویاتی مثل بسته الحاقی داستانی برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge در دسترس قرار بگیرد.

در جدیدترین قسمت از پادکست ایکس باکس اکسپنشن پس، یانیک بلزیک، طراح روایت داستانی Shredder's Revenge در مورد عرضه بسته الحاقی و ارائه لباس‌هایی متفاوت برای کاراکترها صحبت کرده است. آن‌ها به‌هنگام عرضه بازی روی این مورد کار نکردند، زیرا می‌خواستند تمام تمرکز خود را روی انیمیت کردن ظاهر اصلی کاراکترها بگذارند. وی دراین‌باره می‌گوید: «برای لباس‌های جایگزین، در طول پروسه تولید بازی اصلا به این مورد فکر نکردیم، زیرا ما به انیمیشن‌های طراحی‌شده افتخار می‌کنیم و بسیار با جزئیات کار شده‌اند. همچنین به‌خوبی با شخصیت‌های بازی هم‌خوان هستند. آن‌ها واقعا با جزئیاتی بالا انیمیت شدند که نشان می‌دهد که درست کردن آن‌ها، بسیار وقت‌گیر بوده است».

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «من همیشه فکر می‌کردم اگر لاک پشت‌ها را در کُت‌های ترنچ (نوعی کُت شبیه به کت‌های بارانی با حال و هوای نظامی) با کلاه مشاهده کنیم، جالب خواهد شد. اما مجددا باید بگویم که این کار وقت بسیار زیادی را از انیماتورهای ما می‌گرفت. زیرا نوع طراحی و انیمیت کردن کت‌ها و شناور بودن‌شان در شرایط مختلف، چیزی است که شما کاربران از ما انتظار داشتید».

نبرد رافائل با دشمنان در Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

در انتها یانیک بلزیک به این مورد اشاره کرد که اگر روزی شاهد عرضه بسته الحاقی باشیم، استودیو سازنده ترجیح می‌دهد روی یک شخصیت قابل بازی جدید کار کند تا اینکه لباس‌های تازه را برای کاراکترهای بازی مشاهده کنیم. این در حالی است که اندکی بعد سیریل امبرت، مدیرعامل Dotemu (ناشر Shredder's Revenge) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge وجود ندارد. بااین‌حال باتوجه‌به بازخوردهای کاربران و اینکه آن‌ها انتظار دریافت چه محتویاتی را دارند، شاید در آینده شاهد عرضه‌ی DLC برای بازی باشیم.

سیریل امبرت دراین‌باره می‌گوید: «عرضه بسته الحاقی به موارد زیادی مثل ایده‌ها و بازخوردهایی که جامعه‌ی کاربری عالی بازی برای ما ارسال خواهند کرد، بستگی دارد». حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده چه برنامه‌ای برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge درنظر گرفته می‌شود.

اگر به گذشته‌ی Dotemu و بازی Streets of Rage 4 نگاه کنیم، می‌بینیم که آن بازی هم پس از کسب موفقیت، یک بسته الحاقی داستانی دریافت کرد. حال احتمال می‌رود که درصورت موفقیت Shredder's Revenge، شاهد عرضه بسته الحاقی برای این بازی Beat 'em Up باشیم.

این بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge نوشته است:

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک بازی Beat 'em Up جذاب و دل‌ربا است و مهم نیست که تابه‌حال انیمیشن‌های لاک پشت‌های نینجا را تماشا کرده‌اید یا خیر، تنها کافی است کمی به سبک Beat 'em Up علاقه‌مند باشید تا در کسری از ثانیه عاشق آن شوید. بااین‌حال بازی از مشکلاتی نظیر طراحی نامناسب دشمنان بازی رنج می‌برد که با گذر زمان و مشاهده دشمنان جدید، چالش خاصی را تجربه نخواهید کرد و همین مورد سبب شده تا در حالت کوآپ، چالش بازی به صفر برسد. بااین‌حال از نظر سیستم مبارزات، طراحی کاراکترها و باس‌ها Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده