نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

کشف خط داستانی شخصیت روی کاور بازی Elden Ring توسط دیتاماینرها

کاراکتر Vyke، شوالیه‌ی مرموز روی کاور بازی Elden Ring در جریان بازی نقش قابل توجهی ندارد اما دیتاماینرها به اطلاعاتی از خط داستانی اختصاصی او در بازی دست پیدا کردند.

مجموعه داده‌های حذف شده‌ای که توسط یک دیتاماینر از بازی Elden Ring استخراج شده، احتمالاً خط داستانی شخصیت Vyke از تصویر روی کاور بازی را فاش می‌کند. با سابقه‌ای که از داستان‌های مبهم بازی‌های فرام سافتور به‌خاطر داریم، شاید قابل انتظار بود که بدانیم کاراکتر روی جلد بازی Elden Ring درواقع شخصیت اصلی شما در بازی نخواهد بود. این شوالیه مرموز، Vyke نام دارد و در بازی به‌عنوان یک مهاجم و در یک باس فایت دیده می‌شود. حالا به‌نظر می‌رسد که یوتیوبر Sekiro Dubi جزئیات تازه‌ای را از بازی کشف کرده که نشان می‌دهد Vyke زمانی خط داستانی مخصوص خود را در بازی داشته است.

در ویدیوی Sekiro Dubi، برخی دیالوگ‌های غیر قابل دسترسی بازی از یکی از محافظان Stormveil به‌نام Gostoc به وضوح به Vyke اشاره می‌کند. در این دیالوگ‌ها گفته می‌شود: «شوالیه‌ای با ظاهر تنفر برانگیز با زرهی کهنه که به درون خود ذوب می‌شود و عملاً از هم پاشیده است». به‌نظر می‌رسد که Sekiro Dubi به یک سیر داستانی حذف شده برای شخصیت Vyke دست یافته که هیچ متن یا صوتی از آن باقی نمانده است. همچنین ظاهراً همه‌ی دیالوگ‌های مربوط‌به آن نیز حذف شدند اما هنوز قابل انتخاب هستند.

دانلود از آپارات

اما برای توضیح اینکه چرا Vyke و محتوای حذف شده‌ی او برای مخاطبان این بازی اهمیت دارد، باید مطالبی ذکر شود که ممکن است بخشی از داستان بازی را برای کسانی که هنوز آن را تجربه نکردند فاش کند. Vyke نیز مثل شخصیتی که شما در بازی کنترل آن را در دست می‌گیرید، یک Tarnished است که باتوجه‌به توضیحاتی که درباره زره او داده شده، هیچکدام از آن‌ها اندازه Vyke برای رسیدن به جایگاه Elden Lord نزدیک نشده است.

طبق این توضیحات، Elden Lord به اعماق پایتخت رسیده و در آن‌ها به وسیله‌ی Flame of Frenzy یا شعله‌های جنون سوزانده شده است. زره Vyke نیز مثل خیلی از موارد موجود در بازی برای بازیکنان قابل دریافت است و از این طریق می‌توان قسمت‌های ذوب شده‌ی آن را مشاهده کرد. همچنین جای انگشتان بزرگی روی بدنه آن دیده می‌شوند که احتمالاً مربوط‌به سه انگشتی است که در زیر شهر وجود دارد.

تصویر هنری از کاراکتر Vyke در الدن رینگ

بنابراین اینطور به نظر می‌رسد که Vyke در شعله‌های جنون یک خدای بیگانه گرفتار شده که در کاور مجله‌ی گیم اینفورمر نیز می‌توان تصویری از این واقعه را مشاهده کرد.

شاید هیچوقت اطلاعات کاملی از Vyke و داستان او در بازی به‌دست ما نرسد، اما از طرفی برخی طرفداران احساس می‌کنند که شاید پیچیده و رمزآلود بودن این کاراکتر بهتر از فهمیدن سرنوشت دقیق آن باشد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده