نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸

نمایش ویژگی های بخش Forge در ویدیوهای فاش‌شده از Halo Infinite

آخرین ویدیوهای لورفته از بخش Forge بازی Halo Infinite، نحوه‌ی شخصی‌سازی عملکرد وسایل نقلیه و تفنگ‌ها را نمایش می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سه ویدیو جدید از بخش Forge بازی Halo Infinite فاش شده است که در آن‌ها، نحوه‌ی شخصی‌سازی عملکرد وسایل نقلیه و اسلحه را تماشا می‌کنیم.

حالت Forge همیشه از محبوب‌ترین بخش‌های مجموعه‌ی هیلو به‌شمار می‌رفت و حالا که به‌موعد انتشار آن برای بازی هیلو اینفنیت (عرضه‌ی حالت بتا در شهریور/مهر) نزدیک می‌شویم، چند ویدیو از حالت نام‌برده فاش شده است؛ ویدیوهایی که در آن‌ها، باز بودن دست مخاطب در شخصی‌سازی علمکرد شاخص‌های مختلف بازی نمایش داده شده می‌شود.

دانلود از آپارات

بازیکنان می‌توانند تنظیم کنند که تفنگ Battle Rifle در زمان شلیک کردن، مثل تفنگ سنگین Skewer تیر بیندازد. یا مثلا بازیکن این اختیار را دارد تا در حالت فورج، عملکرد ماشین/تانک Wraith را به‌گونه‌ای تنظیم کند که مثل یک Brute Chopper با سرعت بسیار بالا در نقشه حرکت کند.

تأخیر در انتشار حالت فورج و غیبت بخش همکاری دونفره (حالت داستانی) در زمان عرضه‌ی هیلو اینفینیت، هواداران این بازی را حسابی شاکی کرده بود. تیم 343 اینداستریز طی ماه‌های اخیر با انتشار بیانیه‌های جدید در وبسایت رسمی خود،‌ طرفداران را از شرایط تولید این دو حالت و سایر محتویات هیلو اینفینیت، باخبر می‌کنند.

دانلود از آپارات

گفته می‌شود که حالت آزمایشی (فلایت تست) بخش دو نفره‌ی داستانی از ماه آینده وارد فاز اجرایی خواهد شد؛ این درحالی است که مواردی همچون آغاز فصل سوم از محتویات آنلاین بازی درکنار اضافه شدن حالت فورج برای اجرا در ماه‌های پایان تابستان و فراتر از آن برنامه‌ریزی شده‌اند. هیلو اینفنیت را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده