// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

Overwatch 2 یک کمپین داستانی خطی خواهد داشت

آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، اعلام کرده که این بازی همچنان یک بخش کمپین AAA خطی را دریافت خواهد کرد.

در انتهای ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) بتا خصوصی Overwatch 2 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و شاهد حالت PvP بازی هستیم. همچنین شوتر اول شخص تیمی بلیزارد اینترتینمنت هم در فصل پاییز به‌صورت دسترسی زودهنگام، عرضه می‌شود. باتوجه‌به جزئیات محتویات بازی Overwatch 2، مشخص شده که در سال ۲۰۲۳ یک حالت داستانی AAA خطی و یک حالت قابل تکرار برای پیشرفت قهرمان‌ها، عرضه می‌شود.

آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، در مصاحبه اخیر خود با گیم‌اسپات اعلام کرد که محتویات حالت PvE بازی به‌جای اینکه یک‌جا دراختیار مخاطب قرار بگیرد، در جریان فصل‌های مختلف ارائه می‌شود. وی دراین‌باره می‌گوید: «عرضه حالت PvE برای بازی Overwatch 2 چیزی است که همیشه می‌خواستیم آن را عملی کنیم. همچنین یک بخش کمپین (یک کمپین AAA با داستانی خطی) هم وجود دارد که در دل PvE بازی قرار گرفته و به‌دنبال ارائه یک حالت با ارزش تکرار بالا برای پیشرفت قهرمان‌ها هستیم. بااین‌حال به‌جای نگه‌داشتن آن‌ها تا زمانی‌که تمامی محتویات‌شان کامل شود و سپس عرضه‌شان کنیم، درطول فصل‌های درنظر گرفته شده برای Overwatch 2، شاهد این دسته از محتویات خواهیم بود».

بخش PvE بازی Overwatch 2 شامل تلنت‌های مختلفی برای قهرمان‌های بازی می‌شود. برای مثال، مهارت بازیابی نوار سلامت سولجر ۷۶، صرفا در یک محیط ثابت نخواهد بود و به‌دنبال وی حرکت می‌کند. این دسته از تلنت‌ها در بخش PvP بازی و در راستای حفظ تعادل در گیم‌پلی، حضور نخواهند داشت. آرون کلر دراین‌باره افزود: «استفاده از بعضی از تلنت‌هایی که برای PvE بازی طراحی کرده‌ایم، بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است. برای مثال تریسیر عملا می‌تواند زمان را متوقف کند و این خارق‌العاده است. مواردی مثل این تلنت، در حالت PvP بازی کار نخواهند کرد».

تریسر در بازی Overwatch 2

نکته جالب صحبت‌های کلر، اشاره به پروسه ساخت نسخه اول و ایده استفاده تلنت است. کارگردان Overwatch 2 دراین‌باره می‌گوید:

«نمی‌دانم که تابه‌حال چقدر در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم، ولی در بازی اصلی و زمان توسعه آن، یک سیستم تلنت وجود داشت که روی آن کار می‌کردیم. یکی از مشکلات این مورد این بود که حدس زدن نوع قهرمان روبه‌روی شما بسیار سخت بود. آیا با Reaper روبه‌رو می‌شوید که می‌تواند نوار سلامت خود را بازیابی کند؟ در بازی ما که یک محصول با گیم‌پلی سریع است، اینکه بدانید با چه موردی روبه‌رو می‌شوید، بسیار اهمیت دارد. ازاین‌رو من فکر نمی‌کنم که آوردن تلنت‌های PvE به حالت PvP کار خوبی باشد؛ مخصوصا بخش رقابتی بازی. ما می‌خواهیم شاهد یک تجربه عادلانه و متعادل باشیم».

در انتها مشخص شده که بلیزارد حالتی را برای بخش PvP بازی عرضه نمی‌کند که از تلنت‌های قهرمان‌ها استفاده کند. آرون کلر دراین‌باره افزود: «این گفته بدین معنا نیست که حالتی وجود ندارد که بتواینم از تلنت‌ها در محیطی PvP استفاده کنیم. من فکر می‌کنم که ایده‌های جالبی برای این بخش وجود دارد، اما در زمان عرضه بازی در تاریخ ۱۲ مهر ماه، شاهد آن‌ها نخواهیم بود. این چیزی است که در داخل استودیو درمورد آن صحبت می‌کنیم و فکر می‌کنم پتانسیل‌های مورد نظر را دارد».

دراین‌میان بد نیست اشاره کنیم که کلر در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که با ارتقای سطح قهرمان‌ها در بخش PvE، تنها شاهد تلنت‌ها نیستیم و بعضی دیگر از تجهیزات‌شان هم قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد. ازاین‌رو احتمال می‌رود وی به سیستم Gear بازی اشاره کرده باشد.

بازی Overwatch 2 درتاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی اورواچ ۲ چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده