نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶

رونمایی از محتواهای آتی بازی Bloodstained: Ritual of the Night

توسعه‌دهنده Bloodstained: Ritual of the Night از برنامه‌ی زمانی انتشار محتواهای آتی بازی پرده برداشتند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ArtPlay و شرکت ۵۰۵ گیمز از محتواهای آتی بازی مترویدوینیا Bloodstained: Ritual of the Night رونمایی کردند. برنامه‌ی زمانی انتشار محتویات تازه به نمایش تمام محتواهای پس از عرضه آماده‌ی بازی و به‌روزرسانی‌های در دست توسعه‌ی آن می‌پردازد.

طرفدارهای این بازی نقش‌آفرینی ساید-اسکرولینگ می‌توانند در تابستان سال ۲۰۲۲ انتظار تجربه‌ی یک منطقه‌ی کاملا تازه را داشته باشند که به‌عنوان یک کراس-اور با مجموعه‌ای غیر از Bloodstained عمل می‌کند. در پاییز ۲۰۲۲ نیز دو حالت Chaos و VS به بازی اضافه می‌شوند. این حالت‌ها اولین حالت‌های بازی Bloodstained: Ritual of the Night خواهند بود که به‌ترتیب دارای کو-آپ انلاین/ لوکال و المان‌های بازیکن دربرابر بازیکن هستند. این بازی در زمستان ۲۰۲۲ میزبان پوشش‌های جدیدی برای Miriam و نسخه‌ی دوم حالت کلاسیک خواهد شد.

باید در نظر داشته باشید که حالت Classic Mode 2 و برخی از پوشش‌های تازه در قالب محتوای پولی به بازی راه می‌یابند و برای استفاده از آن‌ها نیاز به صرف هزینه است. بازی Bloodstained: Ritual of the Night از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ میزبان محتواهای پس از عرضه‌ی زیادی بوده است. تابه‌حال سه کاراکتر قابل بازی و چندین حالت تازه برای این محصول منتشر شده است. آخرین کاراکتر قابل بازی نیز Aurora از بازی Child of Light بود. در ابتدای ماه جاری اعلام شد که یک دنباله از این بازی در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ریزی قرار دارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده