نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹

یک طراح هنری دنیای سینمایی مارول به اینسامنیاک گیمز پیوست

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز، چند ماه قبل یکی از طراحان مفهومی (کانسپت آرتیست) با تجربه دنیای سینمایی مارول را به‌عنوان کارگردان هنری بازی Marvel’s Spider Man 2 استخدام کرد.

در سال‌های اخیر، آثار زیادی با محوریت کاراکتر‌های دنیای مارول در جهان ویدیوگیم تولید شده‌اند. با ساخت بازی Marvel’s Spider Man و بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales توسط اینسامنیاک گیمز، این استودیو به موفقیت‌های فراوانی رسید و گیمرها در انتظار معرفی دنباله بازی بودند. سال گذشته این شرکت بازی Marvel’s Spider Man 2 را برای پلی استیشن ۵ معرفی کرد و حالا یک نکته‌ی جالب در رابطه با آن مشخص شده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Insomniac Games یکی از اعضای مهم تیم تولید آثار MCU (دنیای سینمایی مارول) را به‌عنوان کارگردان هنری نسخه دوم بازی Marvel’s Spider Man انتخاب کرده است. دیویسون کاروالیو در ماه فوریه سال جاری میلادی توسط اینسامنیاک گیمز اسخدام شد. این شخص در گذشته به‌عنوان طراح مفهومی مستقل (فریلنس کانسپت آرتیست) روی برخی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول کار کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم‌هایی مثل کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، دکتر استرنج و Thor: Ragnarok اشاره کرد.

دیویسون کاروالیو فعالیت خود در تیم ساخت فیلم دکتر استرنج را به این شکل توصیف کرده است: «من در مراحل ابتدایی به توسعه ظاهر و حس هنری و طرح‌های مفهومی محیط فیلم کمک کردم». این شخص در ادامه‌ی صحبت‌های خود از همکاری با شرکت‌های ترد پارتی و دیگر هنرمندان شاغل در این زمینه پرده برداشت. این امر به‌طور قطع نشان‌دهنده تبحر و تجربه‌ی زیاد فرد مورد بحث است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید دو توییت این شخص را مشاهده کنید که برخی از آثار هنری او را در آن‌ها می‌بینیم.

آثار دیویسون کاروالیو، کارگردان هنری استودیو اینسامنیاک گیمز شرکت سونی

جالب است بدانید دیویسون کاروالیو روی برخی از بازی‌های ویدیویی مانند Mortal Kombat X هم کار کرده است و سابقه‌ی طراحی برای UI (رابط کاربری) چند ویدیوگیم را دارد.

بازی Marvel’s Spider Man 2 در سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس کاربران کنسول نسل نهمی سونی قرار خواهد گرفت. بیل رزمن یکی از اعضای مارول گیمز در توصیف قسمت دوم از سخنان جالبی استفاده کرد و به این امر اشاره کرده است که هرچیزی که طرفداران در دو بازی Spider Man و Spider-Man: Miles Morales دوست داشتند، به مقدار بیشتری در نسخه دوم وجود خواهد داشت. شکی نیست که امکان قرارگیری دوباره در نقش پیتر پارکر برای بسیاری از کاربران خوشایند و هیجان‌انگیز خواهد بود. هم‌چنان درکنار پیتر، بازیکنان قادر خواهند بود تا کنترل شخصیت مایلز مورالز را نیز بر عهده بگیرند.

اینسامنیاک گیمز درکنار ساخت این اثر روی بازی Marvel's Wolverine نیز کار می‌کند. گرنت هالیس و گاوین گولدن که به‌عنوان کارگردان‌های هنری دو بازی اسپایدرمن شرکت اینسامنیاک گیمز شناخته می‌شدند، روی این بازی کار می‌کنند. کارگردانی این اثر بر عهده دو تن از اعضای این شرکت با نام‌های برایان هورتون و کامرون کریستین است که در گذشته روی بازی Spider-Man: Miles Morales کار کرده‌اند.

بازی Marvel's Wolverine در زمانی معرفی شد که در ابتدای مراحل توسعه قرار داشت. طبق گفته رایان اشنایدر، رئیس استراتژی مجموعه در استودیو اینسامنیام گیمز شرکت سونی، تیم سازنده مشغول به ساخت یک اثر خاص و ویژه با روایتی احساسی است. احتمالا این دو بازی از تمام پتانسیل‌های لازم برای تبدیل شدن به ویدیوگیم‌های باکیفیت و سطح بالا برخوردار هستند.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاری از بازی Marvel’s Spider Man 2 و بازی Marvel's Wolverine پلی استیشن 5 دارید؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده