نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷

تأکید کارگردان Forza Motorsport روی فعال بودن ری-تریسینگ در روند بازی

کریس ایسکی، کارگردان Forza Motorsport درباره‌ی وجود قابلیت ری-تریسینگ در بازی شفاف‌سازی کرد.

بازی ریسینگ Forza Motorsport استودیو ترن ۱۰ اخیرا در معرض نمایش قرار گرفت و بازیکن‌ها توانستند نگاهی اجمالی به بخش‌هایی از آن داشته باشند. با اینکه این بازی از نظر بصری بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد، برای بسیاری از طرفدارها سؤال شد که آیا وجود ری-تریسینگ در آن مانند تنها محدود به بازپخش‌ها و نمایش خودروها در گاراژ خواهد بود یا خیر. به همین منظور کریس ایسکی، کارگردان فورزا موتوراسپورت در جریان اپیزود اخیر Forza Monthly توضیحاتی را برای رفع ابهامات بازیکن‌ها در این خصوص ارائه کرد.

کریس ایسکی تأکید کرد که رهگیری پرتو بخشی از تجربه‌ی Forza Motorsport است و در طول روند بازی، بی‌وقفه فعال خواهد بود. کارگردان فورزا موتوراسپوت تصریح کرد که این قابلیت تنها محدود به حالت‌هایی نظیر Photo Mode یا بازپخش‌ها نیست و مقصود از اشاره به «ری-تریسینگ فعال در روند بازی» درون تریلر رونمایی، گمراه‌سازی طرفدارها با کلمات نبوده است. خلاصه که ظاهرا این بازی دارای ری-تریسینگ فعال در جریان گیم‌پلی خواهد بود.

کریس ایسکی در این‌باره توضیح داد: «ری-تریسینگ اینجا است. این قابلیت در روند بازی و از همه مهم‌تر در طول گیم‌پلی فعال خواهد بود. من واقعا می‌خواستم این قضیه را روشن کنم. وقتی می‌گوییم رهگیری پرتو در جریان بازی در دسترس خواهد بود، منظورمان این نیست که این قابلیت محدود به حالت عکاسی یا بازپخش‌ها است. ما قصد گمراه کردن شما را نداریم. وقتی مسابقه می‌دهید و زمانی‌که بازی را تجربه می‌کنید، ری-تریسینگ فعال است».

دانلود از آپارات

بازی Forza Motorsport در زمانی نامعلوم از بهار ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده