نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

عرضه رایگان بازی Beautiful Desolation در فروشگاه GOG

بازی Beautiful Desolation در حراج تابستانی فروشگاه GOG به‌شکل رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه GOG بازی رایگان دیگری را در طول حراج تابستانی خود تقدیم کاربران کامپیوتر می‌کند. بازی Beautiful Desolation از حالا تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه‌ی دوشنبه ۳۰ خرداد به‌وقت ایران به‌شکل رایگان قابل دانلود و تجربه خواهد بود. این بازی ماجراجویی توسط استودیو The Brotherhood مراحل توسعه را پشت سر گذاشته است و در فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

در بخش توضیحات این بازی می‌خوانیم: «Beautiful Desolation اثری ماجراجویی دوبعدی با دوربین ایزومتریک است که وقایع آن در آینده اتفاق می‌افتد. به کاوش در محیط‌های آخرالزمانی بپردازید، معماها را حل کنید، با دوستان جدیدی ملاقات و دشمنان قدرتمندی پیدا کنید، پا به درگیری‌ها بگذارید و با کشف رازهای دنیای اطراف برای بقا بجنگید».

 درحال‌حاضر نسخه‌ی کامپیوتر بازی Beautiful Desolation با برچسب قیمتی ۱۵.۹۹ دلار در استیم به فروش می‌رسد و امتیاز ۷۶ را در متاکریتیک کسب کرده است. حراج تابستانی فروشگاه GOG از هفته‌ی گذشته آغاز شد و تا تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) ادامه خواهد داشت. در این فروش ویژه بیش از ۳۵۰۰ بازی با تخفیف‌هایی تا سقف ۹۰ درصد به فروش می‌رسند.

بازی Beautiful Desolation سومین اثر رایگانی است که پس از بازی‌های Sanitarium و Venetica – Gold Edition در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. فروشگاه GOG در نظر دارد تا در طول حراج تابستانی در مجموع ۵ بازی را به‌صورت رایگان به کاربران اهدا کند. بنابراین باید منتظر ۲ بازی رایگان دیگر در هفته‌های آتی بود.

درحال‌حاضر می‌توان بازی Supraland را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کرد که ترکیبی از بازی‌های پورتال، زلدا و متروید است. بازی A Game of Thrones: The Board Game Digital Edition و بازی Car Mechanic Simulator 2018 نیز در بازه‌ی زمانی ۲۳ تا ۳۰ ژوئن (۲ تا ۹ تیر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. آمازون نیز در طول دو ماه آینده بیش از ۵۰ بازی کامپیوتر را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به اعضای Prime اهدا می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده