نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸

اعلام آمار فروش بازی های فرزندان مورتا و Moonlighter

شرکت 11Bit آمار رسمی فروش بازی Moonlighter و بازی Children of Morta را اعلام کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی‌های Moonlighter و Children of Morta، آمار جدیدی را در زمینه‌ی فروش به ثبت رساندند. 11Bit Studios که ناشر هر دو بازی نام‌برده است، اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه از بازی مونلایتر و بالغ‌بر ۱ میلیون نسخه از بازی فرزندان مورتا به فروش رسیده است.

این خبر پس از معرفی بازی Project Vitriol از سوی شرکت ۱۱ بیت مخابره شد. متأسفانه این ناشر لهستانی جزئیات زیادی از این بازی را با طرفدارها به اشتراک نگذاشته است. درحال‌حاضر حراج بازی‌های شرکت 11Bit در استیم آغاز شده است و گیمرها می‌توانند آثار این ناشر را با تخفیف‌های خوبی خریداری کنند. هر دو بازی Moonlighter و Children of Morta را نیز می‌توان در این فروش ویژه با قیمت‌های مناسبی تهیه و تجربه کرد.

شاید جالب باشد که بدانید اکنون بازی فرزندان مورتا هم در سرویس گیم پس شرکت مایکروسافت و هم در سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس شرکت سونی قرار دارد. در نتیجه اگر مشترک هرکدام از آن‌ها هستید، در این لحظه می‌توانید بدون خرید بازی Children of Morta به‌صورت قانونی مشغول تجربه‌ی آن روی کنسول خود شوید.

اوایل این ماه شرکت ۱۱ بیت از بازی جدیدی با نام The Alters رونمایی به‌عمل آورد. این بازی یک داستان علمی-تخیلی کلاسیک را روایت می‌کند و در مرکز حوادث داستانی به ماجراهای یان دولسکی می‌پردازد. این کاراکتر ناگهان خود را در یک سیاره‌ی بیگانه می‌یابد و باید راهی برای رسیدن به خانه پیدا کند. یان برای انجام این کار باید کلون‌هایی از خود با نام آلتر بسازد که هر یک از آن‌ها مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی خواهند داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده