نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴

تحسین سوپرمسیو گیمز توسط منتقدها در تریلر نمرات بازی The Quarry

شرکت 2K Games یک تریلر تازه از بازی The Quarry پخش کرد که تمجید منتقدها از این محصول ترسناک تعاملی استودیو سوپرمسیو گیمز را به نمایش می‌گذارد.

در چند سال گذشته استودیو Supermassive Games به‌عنوان یکی از برترین توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ماجراجویی ترسناک تعاملی نامی را در این صنعت برای خود دست‌وپا کرده است. بااین‌وجود طرفدارهای زیادی وجود داشتند که خواهان عرضه‌ی اثری مشابه Until Dawn محسول سال ۲۰۱۴، نخستین بازی آن‌ها در این ژانر بودتد. بازی The Quarry که اخیرا در دسترس قرار گرفت، دقیقا همان اثری است که بازیکن‌ها به‌دنبال تجربه‌ی آن بودند.

بازی The Quarry به‌عنوان یک جانشین معنوی برای بازی Until Dawn و یک ماجراجویی ترسناک با تحسین منتقدها مواجه شد. شرکت 2K Games نیز برای نمایش تمجیدهای منتقدها تریلر نمرات بازی را پخش کرده است که نگاهی اجمالی به داستان، تصمیم‌ها، شخصیت‌ها و موارد دیگر دارد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Quarry درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی دلهره‌آور به ماجراهای گروهی از کاراکترها می‌پردازد که تصمیم به برگزاری یک جشن می‌گیرند. پس از اینکه اعضای این گروه خود را در معرض شکار مردم محلی تشنه به خون می‌بینند، ضیافت آن‌ها به هم می‌ریزد و ترس جای آن را می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده