نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴

فروش بیش از دو میلیون واحدی V Rising روی استیم در یک ماه

استودیوی Stunlock اعلام کرد میزان فروش بازی V Rising روی استیم از دو میلیون واحد گذشته است.

V Rising یکی از موفقیت‌های بازی‌های امسال به شمار می‌آید که تنها طی چند روز پس از انتشار، بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن را جذب کرد. حال به‌تازگی استودیوی سوئدی Stunlock اعلام کرد که میزان فروش دیجیتالی بازی V Rising روی استیم، از دو میلیون نسخه فراتر رفته است.

این سطح از موفقیت می‌تواند انتظارات بالای بازیکنان از تیم توسعه را به همراه داشته باشد؛ به‌خصوص اینکه بخش PvP یکی از عناصر کلیدی و محبوب بازی V Rising به شمار می‌آید و اکنون مشکلات متعددی دارد. استودیوی Stunlock تاکنون بازخوردهای منفی بسیاری پیرامون مشکلات بازی دریافت کرده است اما به نظر می‌رسد به‌صورت جدی در حال رفع مشکلات و باگ‌های جدی باشد.

محیط تاریک و مخوف بازی V Rising

جدیدترین به‌روزرسانی بازی V Rising پیشرفت‌های زیادی را در بخش ساخت و ساز قلعه در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد؛ بدین صورت که بازیکنان می‌توانند بخش‌هایی از دیوارهای داخلی یا کف را بدون تخریب شدن دیوارهای اصلی، حذف کنند. همچنین استودیوی Stunlock بسیاری از اشکالات مربوط‌به سرور و نقص‌های صوتی بازی V Rising را برطرف کرده است و در آینده نیز براساس بازخوردهای رسیده از بازیکنان، به بهبود شرایط بازی و افزودن مکانیسم‌های جدید خواهد پرداخت.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده