نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade در استیم

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade پس از انحصار زمانی ۶ ماهه‌ی فروشگاه اپیک گیمز در استیم نیز عرضه شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه PC بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade حدود ۶ ماه پس از انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی این بازی منتظر بمانند؛ زیرا درحال‌حاضر به استیم راه یافته است. بازی فاینال فانتزی ۷ ریمیک اینترگرید برای اجرا روی استیم دک نیز بهینه شده است و امکان تجربه‌ی آن در هر جایی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده فاینال فانتزی ۷ ریمیک است که در سال ۲۰۲۰ میلادی روانه‌ی بازار شد. این نسخه دارای جلوه‌های بصری بهبودیافته، پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، حالت Photo Mode، بهبود کیفیت کلی و موارد دیگری نظیر پایان اضافی است. این نسخه شامل بسته‌ی الحاقی Episode INTERmission نیز می‌شود که یک داستان جانبی را روایت می‌کند. بسته الحاقی عرضه‌شده در اینترگرید روی کاراکتر یوفی تمرکز دارد که به میدگار می‌رود و برای بازیابی مقداری Materia به Shinra نفوذ می‌کند.

بازی Final Fantasy 7 Remake در کنسول پلی استیشن 4 قابل تجربه است، اما نسخه‌ی Intergrade منحصرا در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاهده‌ی تریلر تازه بازی فاینال فانتزی ۷ ریمیک اینترگرید در ادامه‌ی مطلب بپردازید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده