نویسنده: رضا خلف چعباوی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نقشه جدید وارزون در فصل چهارم معرفی شد

نام نقشه‌ی جدید وارزون که قرار است در فصل چهارم به بازی اضافه شود Fortune's Keep است. ما تصویر و اطلاعات رسمی در خصوص آن را گردآوری کرده‌ایم.

اکتیویژن اخیرا از نقشه‌ی جدید وارزون در فصل چهارم (Season 4) پرده‌برداری کرد. نام این نقشه‌ی جدید Fortune's Keep است و تصویر رسمی آن نیز در زیر قابل رؤیت است.

نقشه‌ی جدید وارزون در فصل چهارم

اکتیویژن برای رونمایی از این نقشه تاکتیک تبلیغاتی جالبی را پیاده‌سازی کرد. آن‌ها قطعات‌ این نقشه را به شکل پازل ۱۲ تکه‌ای در تاریخ ۱۳ ژوئن پخش کردند و یک قطعه را برای JGOD، یوتیوبر معروف کالاف دیوتی فرستادند. حال همه‌ی قطعات جمع شده است و تصویری را شکل دادند که مشاهده می‌کنید.

نقشه‌ی Fortune's Keep به‌گفته‌ی سازندگان، فوق سرعتی و برای مبارزات نزدیک طراحی شد؛ یعنی درست شبیه به نقشه‌ی Rebirth که در حال حاضر در دسترس است. خیلی سخت می‌توان ازطریق تصاویر مقایسه کرد، ولی به نظر می‌رسد اندازه‌ی نقشه‌ی Fortune's Keep تقریبا ۲ برابر Rebirth باشد.

برخلافِ Rebirth که بیشتر صنعتی بود، نقشه‌ی جدید فضاسازی سبزتر و جنگلی دارد. فضاسازی نقشه‌ی جدید احتمالا برای هماهنگی بیشتر با Caldera باشد. نقاط مهمی که در این نقشه به چشم می‌خوردند شامل کمپ، قبرستان، Terraces، فانوس دریایی و Smuggler's Cove می‌شوند.

اکتیویژن مشخص نکرده که آیا نقشه‌ی Fortune's Keep قرار است جایگزین Rebirth شود یا به‌عنوان نقشه‌ی سوم در دسترس قرار گیرد. بااین‌حال پیش‌بینی می‌شود که پایان فصل سوم منجر به نابودی یا تخلیه‌ی جزیره‌ی Rebirth شود. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا هفته‌ی آینده و آغاز فصل چهارم وارزون صبر کرد.

پیش‌بینی شما از اتفاقات پایانی فصل سوم وارزون چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده