نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

اعلام تاریخ انتشار به‌روزرسانی Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3

به‌تازگی استودیو Creative Assembly تاریخ انتشار به‌روزرسانی رایگان Immortal Empires برای بازی Total War: Warhammer 3 را مشخص کرد.

استودیوی بازی‌سازی Creative Assembly به‌تازگی اعلام کرد به‌روزرسانی رایگان Immortal Empires برای بازی Total War: Warhammer 3 در ماه آگست منتشر خواهد شد. همچنین این استودیو جزئیات مربوط‌به این به‌روزرسانی جدید را در بلاگ رسمی خود شرح داد. به‌گفته‌ی Creative Assembly، به‌روزرسانی Immortal Empires نسبت به Mortal Empires بازی Total War: Warhammer 2 تغییرات و پیشرفت‌های گسترده‌ای داشته است.

طبق جزئیات ارائه‌شده، تمام ۸۶ پادشاه سری Total War: Warhammer که Legendary Lord نامیده می‌شوند قرار است در به‌روزرسان Immortal Empires حضور داشته باشند. همچنین یک لرد افسانه‌ای جدید به نام Be’Lakor به همراه جناح منحصر به فردش به این جمع اضافه خواهد شد. دراین‌میان برخی از لردهای قدیمی به مانند Grombrindal ،Helman Ghorst و Volkmar the Grim نیز قرار است جناح خاص خود را در بازی تشکیل دهند.

نبرد در بازی Total War: Warhammer 3

ویژگی جدید به‌روزرسان Immortal Empires که قرار است به ارتقای کیفیت بازی منجر شود و از طرفی به علت اضافه شدن یک نقشه‌ی جدید گسترده برای تجربه‌ی بازی ضروری است، Sea Lanes است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا ارتش خود را بین سرزمین‌ها و قاره‌های دوردست حرکت دهند. این بدان معنا است که بازیکنان دیگر نیازی به نگرانی درباره‌ی حرکت پر افت و خیز ارتش خود در سراسر نقشه نخواهند داشت.

بخش پایانی بازی نیز شاهد تغییراتی با سناریوهای جدید و تصادفی است. استودیوی سازنده برای مقابله با قدرتمند شدن بیش از حد بازیکنان در مراحل پایانی کمپین Immortal Empires، سناریوهای پویا و جدیدی برای بازیکنان ایجاد کرده است که از نمونه‌های آن می‌توان به هجوم Greenskin یا احیای مجدد مردگان اشاره کرد. شرایط پیروزی در نبردهای Immortal Empires نیز متفاوت خواهد بود. درواقع این به‌روزرسان شرایط پیروزی در نبردها را به اهداف معنادار و ساده‌ای تبدیل خواهد کرد تا از تغییرات مستبدانه در سبک بازی جلوگیری کنند.

نژاد Nurgle در بازی Total War: Warhammer 3

Immortal Empires همچنین دارای کمپین‌های چند نفره تا سقف پشتیبانی از هشت نفر است. یکی از بهترین اقداماتی که استودیوی Creative Assembly در این زمینه انجام خواهد داد، این است که تمامی بازیکنان بخش چندنفره نیاز ندارند تمام نسخه‌های سری Total War: Warhammer را برای دسترسی به کمپین‌های بخش چندنفره‌ی Immortal Empires داشته باشند. فقط بازیکنی که به‌عنوان میزبان از سایر افراد دعوت می‌کند، باید صاحب آن‌ها باشد. بااین‌حال بازیکنانی که بسته‌های الحاقی این سری را دریافت نکرده‌اند، به لجندری لردهای خود محدود خواهند بود.

Creative Assembly همچنین اعلام کرد که انتشار به‌روزرسانی Immortal Empires در ماه آگست به‌صورت بتا خواهد بود. این استودیو برای توضیح این اقدام اعلام کرد که بسیاری از ویژگی‌های جدید و کوچک شامل مکانیسم‌های جدید Corruption، بهبودهای بخش رابط کاربری، صداگذاری، FX، تعادل گیم‌پلی و نورپردازی در موتور به‌روزشده‌ی بازی Total War: Warhammer 3 هنوز در نظر گرفته نشده‌اند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده