نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸

تمرکز تریلر جدید بازی Company of Heroes 3 روی نمایش تخریب پذیری

به‌تازگی سگا با پخش تریلری از بازی Company of Heroes 3، جزئیات و توضیحات تازه‌ای از تخریب‌پذیری پویا این اثر را به نمایش گذاشته است.

تابستان سال گذشته، استودیو بازی‌سازی Relic Entertainment نسخه سوم از سری بازی‌های Company of Heroes را معرفی کرد. آخرین نسخه از این سری بازی در سال ۲۰۱۳ میلادی با نام Company of Heroes 2 منتشر شد و توانست رضایت طرفداران را به‌دست آورد. حال ساعاتی قبل، سگا تریلر جدیدی را از این بازی استراتژیک منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید، سگا در این تریلر تمرکز خود را روی نمایش تخریب پذیری بازی Company of Heroes 3 گذاشته است. در ادامه شاهد گزارش چند تن از توسعه‌دهندگان بازی در مورد مکانیزم تخریب این اثر هستیم. تریستن برت به‌عنوان کارگردان هنری بازی، میونگ کیم در نقش تهیه‌کننده، طراح فنی این بازی با نام جیسون برکمن و درنهایت جیسون لیم، برنامه‌نویس اثر توضیحاتی در مورد سازوکار و سیستم این مکانیزم ارائه می‌دهند.

از طرف دیگر، ما در این ویدیو می‌بینیم که چگونه حملات و ضربات متنوع توپ و تانک‌ها در جهت‌های مختلف می‌تواند چه تاثیری روی انواع متفاوت ساختمان‌ها داشته باشد. فرو ریختن دیوار‌ها و سقف‌ها، انفجار و آتش گرفتن اسباب و وسایل مختلف و پخش شدن آن‌ها در تمام فضا و مشخص شدن ماهیت ضربه‌ها ازطریق سوراخ‌های ایجادشده روی بدنه‌ی ساختمان‌‌‌ها، همگی بخشی از جزئیات واقع‌گرایانه‌ این اثر هستند. طبق گفته سازندگان افراد زیادی در طراحی و توسعه این سیستم نقش داشته‌اند.

نکته‌ی جالب دیگر، استفاده سرباز‌ها از ساختمان‌های نیمه خراب به‌ عنوان کاور است. تمامی موارد گفته‌شده در بالا طراحی و پیاده‌سازی پیشرفته‌ای دارند از نظر بصری بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

براساس توضیحات برنامه‌نویس این بازی، بازیکن‌ها می‌تواند از قابلیتی به اسم Pre-Destroy استفاده کنند. این قابلیت به کاربر توانایی تخریب ساختمان‌های نقشه بازی در زمان لودینگ را می‌دهد. بازی Company of Heroes 3 در سال جاری میلادی و در تاریخی نامشخص برای کاربران کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده