نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۵

مشخص شدن دلیل تأخیر بخش چندنفره The Quarry

ویل بایلز، مدیر نوآوری بازی The Quarry در گفت‌وگو با رسانه‌ی IGN دلیل تأخیر یکی از حالت‌های مولتی‌پلیر آن را توضیح داد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، ویل بایلز، مدیر نوآوری بازی The Quarry اعلام کرد که انتشار یکی از حالت‌های مولتی‌پلیر محصول، در نتیجه‌ی جنگ در کشور اوکراین به تعویق افتاده است. استودیو سوپرمسیو گیمز به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی در زمان نامعلوم دیگری این حالت را در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد؛ حالتی که در آن بازیکن میزبان کنترل حرکات را در دست می‌گیرد و حداکثر ۷ شرکت‌کننده‌ی دیگر به تصمیم‌ها رأی می‌دهند.

ویل بایلز اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی IGN در این‌باره اظهار داشت: «ما با وضعیتی غیرعادی در توسعه‌ی بخش چندنفره مواجه شدیم؛ زیرا بخشی از تیم توسعه‌ی ما در اوکراین مستقر است. بنابراین مجبور شدیم که بخش چندنفره را به تعویق بیندازیم تا آن‌ها بتوانند جابه‌جا شوند. پس چاره‌ای جز انتقال سرور از کی‌یف به ورشو نداشتیم و افرادمان مجبور شدند که به آن‌جا بروند؛ چراکه ماندن در اوکراین واقعا خطرناک بود. تقریبا چند هفته طول خواهد کشید. درواقع کار توسعه به پایان رسیده است. درحال‌حاضر تنها باید مراحل تست را پشت سر بگذارد».

بازی The Quarry در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ترسناک ماجراهای گروهی از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند که حضورشان در کمپ تابستانی می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود. پس از اینکه این گروه خود را در معرض شکار مردم محلی تشنه به خون می‌بینند، ضیافت آن‌ها به هم می‌ریزد و ترس جای آن را می‌گیرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده