نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۰

جزئیاتی جدید از بازی Kingdom Hearts IV

کارگردان بازی Kingdom Hearts IV در مصاحبه‌ای جدید جزئیاتی تازه از این بازی را با هواداران به‌اشتراک گذاشته است.

تتسویا نامورا کارگردان قسمت چهارم از سری کینگدام هارتز و خالق این سری در مصاحبه با نشریه‌ی گیم‌اینفورمر، به بررسی جنبه‌های داستانی این بازی پرداخت.

طبق گفته‌های نومورا، داستان این قسمت از بازی روی ناپدید شدن سورا تمرکز خواهد داشت. مانند بازی‌های قبلی این سری، سورا در مرکز توجه ماجراهای این قسمت نیز خواهد بود و دیگر شخصیت‌های این دنیا مثل سورا بخش زیادی از داستان بازی را به‌خود اختصاص نمی‌دهند. نومورا می‌گوید اهمیت سورا برای این سری به‌قدری زیاد است که اگر روزی بازی جدیدی از این سری ساخته شود که سورا در آن حضور نداشته باشد، نام آن بازی قطعا بدون شماره خواهد بود و جز بازی های خط داستانی اصلی این مجموعه قرار نخواهد گرفت.

درخصوص سرزمین‌های جدیدی که بازیکنان در این قسمت به آن سفر می‌کنند، نومورا می‌گوید که هوادران می‌توانند انتظار دیدن دنیاهای جدیدی از آثار دیزنی را داشته باشند. شایعاتی که پس از پخش اولین تریلر Kingdom Hearts IV منتشر شد نشان می‌دهد که به احتمال بسیار بالا، دنیای جنگ ستارگان یکی از این مراحل جدید بازی خواهد بود. البته شایعاتی درخصوص اضافه شدن جهان‌هایی از کمیک‌های مارول و حتی انیمیشن Coco هم به این بازی شنیده می‌شود.

در هنگام معرفی بازی، عده‌ای از هواداران به تغییر سبک هنری و طراحی شخصیت سورا انتقاداتی را به سازندگان بازی مطرح کردند که حالا نومورا به این انتقادات پاسخ داده است. طبق گفته‌های کارگردان بازی، شهر Quadratum که با الهام از توکیو طراحی شده است و در تریلر اول بازی با آن آشنا شدیم، به‌عنوان نوعی مرکز دیگر مراحل و دنیاهای بازی خواهد بود و بازیکنان به محض شروع بازی و سفر به دیگر دنیاهای جدید، می‌توانند شاهد سبک طراحی آشنای سری کینگدام هارتز باشند.

دانلد داک، گوفی و سورا در حال نگاه به آسمان

نومورا همچنین در واکنش به درخواست هواداران برای حضور بیشتر شخصیت‌های سری فاینال فانتزی در این مجموعه می‌گوید که بیشتر شدن شخصیت‌های اورجینال سری کینگدام هارتز در نسخه‌های اخیر، باعث شده است تا سازندگان بازی کمتر فضای خالی برای شخصیت‌های سری فاینال فانتزی داشته باشند. البته تیم سازنده بازی هنور تصمیم قطعی در این‌باره نگرفته است و ممکن است درخواست هواداران برای حضور این شخصیت‌ها در بعضی از مراحل Kingdom Hearts IV به حقیقت بپیوندد.

اسکوئر انیکس پیش از این اعلام کرده بود که Kingdom Hearts 3 آخرین چپتر اولین خط داستانی این مجموعه است که داستان شخصیت شرور این سری Xehanort را روایت می‌کند. بنابراین Kingdom Hearts IV خط داستانی جدیدی با نام Lost Master Arc را برای شخصیت‌های محبوب سری آغاز خواهد کرد. این داستان جدید پیش از این در بازی موبایلی Kingdom Hearts χ برای اولین‌بار معرفی شده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از پلتفرم‌های مقصد یا بازه احتمالی انتشار این بازی اعلام نشده است. طرفداران سری Kingdom Hearts بیش از ۱۰ سال برای به‌پایان رسیدن مراحل ساخت طولانی مدت بازی Kingdom Hearts 3 منتظر بوده‌اند و این‌بار بسیاری از آن‌ها امیدوار هستند تا در آینده‌ی نزدیک بتوانند اطلاعات بیشتری از ماجراجویی‌های جدید سورا و دوستانش دریافت کنند.

سال گذشته نیز شایعاتی درخصوص احتمال ساخت یک سریال کارتونی از دنیای Kingdom Hearts برای شبکه‌ی دیزنی پلاس شنیده می‌شد که تا امروز اخبار معتبری از آن منتشر نشده است، اما در صورت واقعی بودن می‌تواند زمان باقی‌مانده برای دیدار دوباره با این سری دوست‌داشتنی را برای هواداران کوتاه‌تر کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده