// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

پیشرفت گرافیکی قابل توجه ریمیک The Last of Us در ویدیو کوتاه

ویدیو کوتاه جدید پخش‌شده از بازی The Last of Us Part I که به‌شدت مورد توجه کاربرها قرار گرفت، بخشی از پیشرفت گرافیکی این ریمیک نسبت به نسخه ۹ سال قبل را نشان می‌دهد.

از آن‌جایی که استودیو NaughtyDog بارها موفق به جلب توجه گیمرهای گوناگون با دستاوردهای فنی خود شده است، تعجبی ندارد که تصاویر رسمی و نخستین تریلر بازی The Last of Us Part I جذاب به نظر می‌رسند. امروز ناتی‌داگ یک ویدیو کوتاه دیگر پخش کرد که با تمرکز روی شخصیت تِس (Tess) به نمایش پیشرفت‌های گرافیکی بازی The Last of Us Part I (ریمیک The Last of Us) می‌پردازد.

در نسخه‌ی ریمیک، ظاهر خود شخصیت به‌شدت به تصویرسازی کاملا واقع‌گرایانه نزدیک شده است. در همین حین بروز احساسات باورپذیر با حرکت دقیق چهره و بدن کاری می‌کنند که بازیکن حتی بهتر از قبل موفق به درک شرایط روحی و فکری او در این سکانس شود. تازه باید به یاد داشت ناتی‌داگ این ویدیو را در یک توییت به اشتراک گذاشته است و قطعا کیفیت واقعی بدون فشرده‌سازی‌های خاص ویدیو در توییتر، به مراتب می‌تواند بهتر هم به نظر بیاید.

افرادی که لست آو آس را بازی کرده‌اند، احتمالا به یاد دارند که این‌جا گیمر با یکی از سکانس‌های احساسی و کلیدی بازی در ساعات آغازین روبه‌رو است. شما می‌توانید ویدیو کوتاه را در ادامه تماشا کنید. در سمت چپ بازی The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی و در سمت راست بازی The Last of Us Part 1، محصول سال ۲۰۲۲ میلادی را می‌بینید.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو ناتی‌داگ اعلام کرده است که قدرت بیشتر ریمیک سبب می‌شود که بازی The Last of Us Part I فراتر از آن‌چه در نسخه‌های سال ۲۰۱۳ و سال ۲۰۱۴ دیدیم، همان اثری باشد که ناتی‌داگ از ابتدا می‌خواست بسازد. در نتیجه عجیب نیست که دقت مدل‌سازی صورت‌گرفته برای تِس هم بیشتر از قبل به نظر برسد. ما همیشه می‌دانستیم که او در این بخش از قصه حدود ۴۰ سال سن دارد و بازی The Last of Us Part I همین نکته را واقع‌گرایانه به تصویر می‌کشد. انجام چنین کارهایی می‌تواند هماهنگی ظاهر کاراکترها با صداگذاری آن‌ها را هم افزایش دهد.

علاوه‌بر تمام پیشرفت‌های گرافیکی که به کمک آن‌ها بازی The Last of Us Part I و بازی The Last of Us Part II می‌توانند بیش‌ازپیش کنار هم یک مجموعه‌ی پیوسته را تشکیل دهند، این ریمیک دستاوردهای دیگری هم خواهد داشت. مثلا حالا گشت‌وگذار در محیط و مبارزات بهتر از قبل شده‌اند؛ پیشرفتی که بخشی از آن گره‌خورده به پیاده‌سازی سیستم هوش مصنوعی سطح بالاتر است. پشتیبانی از قابلیت‌های خاص دسته دوال‌سنس PS5 سونی و صدای سه‌بعدی نیز هرکدام در نوع خود روی غرق شدن بازیکن در تجربه‌ی بازی The Last of Us Part I تاثیر می‌گذارند.

بازی The Last of Us Part I در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) روی پلی استیشن 5 تقدیم گیمرها می‌شود و در آینده روی پلتفرم PC نیز در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده