نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

انتشار بازی Commandos 3 - HD Remaster روی گیم پس از روز اول عرضه

طبق اعلام سازندگان بازی Commandos 3 - HD Remaster، این اثر از روز اول عرضه در گیم پس حضور خواهد داشت.

سری بازی‌های استراتژیک Commandos در کشور خودمان طرفداران زیادی دارد. تجربه فضای جنگ جهانی دوم و انجام وظایف متنوع توسط کاراکتر‌های مختلف در این سری بازی، برای هر کاربری خوشایند و دل‌چسب بود. ساعاتی قبل دو شرکت Kalypso Media و Raylight Games که به ترتیب به‌عنوان ناشر و توسعه‌دهنده نسخه HD ریمستر بازی Commandos 3 شناخته می‌شوند، اعلام کردند که این اثر از ابتدای زمان عرضه خود در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) روی گیم پس عرضه خواهد شد و کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس باکس به‌راحتی به آن دسترسی خواهند داشت.

در بازی Commandos 3 - HD Remaster ما کنترل یک تیم نیرو‌های ویژه را در زمان جنگ جهانی دوم بر عهده داریم. این بازی درواقع نسخه ریمستر بازی Commandos 3: Destination Berlin است. در نسخه HD ریمستر کنترل و رابط کاربری بازی بهبود‌های زیادی یافته‌اند. جالب است بدانید کماندوز ۳ در زمان عرضه خود در سال ۲۰۰۳، اولین اثر از این مجموعه بود که از مدل و بافت‌های سه‌بعدی استفاده می‌کرد. به‌طور قطع شاهد ارتقا این امر در نسخه HD ریمستر خواهیم بود.

کاربران قادر هستند کنترل ۶ تکاور جنگی با نام‌های the Spy ،the Diver ،the Sniper ،the Sapper ،Green Beret و the Thief را به‌دست بگیرند. هرکدام از این تکاور‌های نام برده شده در یک زمینه خاص تخصص مثال‌زدنی‌ای دارند و به بازیکنان کمک خواهند کرد تا مراحل متنوعی را در برلین، ناحیه نورماندی و استالینگراد تجربه کنند.

گیم پلی بازی Commandos 3 - HD Remaster

بازی Commandos 3 - HD Remaster دوازده مرحله در بخش کمپین خود در ۳ عملیات و قسمت اصلی خواهد داشت. همچنین در این بازی شاهد بخش چندنفره برای تعداد ۲ الی ۸ کاربر خواهیم بود که دو حالت Deathmatch و Flag modes را در خود جای داده است. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ چه خاطراتی از نسخه سوم دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده