// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱

تلاش کونامی برای احیای مجموعه‌ی سایلنت هیل

کارگردان فیلم سایلنت هیل می‌گوید که کونامی تلاش می‌کند تا مجموعه بازی Silent Hill را احیا و عرضه کند.

در سال‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون نسخه‌ی جدید سایلنت هیل منتشر شده‌اند. منابع مختلفی از در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید Silent Hill تا نسخه بازسازی قسمت دوم این بازی خبر داده‌اند. اما تاکنون کونامی به شکل رسمی ساخت نسخه جدیدی از این بازی ترسناک را تایید یا تکذیب نکرده است.

کریستوف گنز، کارگردان فیلم سایلنت هیل محصول ۲۰۰۶ است. او اخیراً تأیید کرد یک فیلم‌نامه‌ی دیگر نیز برای این مجموعه نوشته است. علاوه‌براین او تأیید کرد کونامی بدون شک در تلاش برای عرضه دوباره مجموعه‌ی سایلنت هیل است.

کارگردان فیلم Silent Hill در مصاحبه‌ی اخیری که انجام داده است، این صحبت‌ها را به میان آورد. ایشان مدعی است که کونامی در حال احیای مجموعه بازی سایلنت هیل است و فیلم جدید نیز در راستای آن اکران خواهد شد.

کریستوف گنز در ادامه مدعی شد که شخصی در یکی از انجمن‌ها صحبت‌های درستی انجام داده و اطلاعاتی که منتشر کرده کاملاً صحیح هستند. درنهایت اینکه فیلم جدید جزئی از یک کل است.

دیواری پر از یادداشت د رتصاویر فاش شده از بازی جدید Silent Hill

این‌طور که به نظر می‌رسد، کونامی به‌صورت چراغ خاموش در حال برنامه‌ریزی برای گسترش جهان سایلنت هیل است. طبق شایعات و گزارش‌ها موثق آن‌ها چندین بازی و یک فیلم جدید را در دست ساخت دارند. اطلاعات و تصاویر رسمی یکی از پروژه‌ها چندی پیش فاش شد و کونامی با حذف آن‌ها از بستر فضای مجازی به سرعت واکنش نشان داد. همین موضوع اعتبار آن اطلاعات و تصاویر را افزایش داد.

باید دید عاقبت چه خواهد شد و بالأخره سازندگان چه وقت اقدام به معرفی بازی یا بازی‌های جدید خواهند کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید سایلنت هیل مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده