نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

شخصیت اصلی بازی Starfield بی‌صدا خواهد بود

اطلاعات جدید منتشرشده از بازی Starfield از بازگشت یکی از ویژگی‌های قدیمی بازی‌های استودیو Bethesda Softworks خبر می‌دهد.

اوایل هفته شاهد اولین نمایش گیم‌پلی بازی موردانتظار استارفیلد بودیم که واکنش‌های زیادی را در جوامع گیمینگ به‌دنبال داشت. حالا جزئیات منتشرشده در جدیدترین اخبار بازی نشان می‌دهند که یکی از ویژگی‌های ساخته‌های قبلی Bethesda در گیم‌پلی Starfield هم قرار دارد.

طبق تایید حساب رسمی Bethesda Game Studios در توییتر، شخصیت اصلی این بازی در جریان دیالوگ‌ها و کات‌سین‌ها کاملا بی‌صدا و ساکت خواهد بود. با اینکه مانند ساخته‌های قبلی این استودیو گیم‌پلی استارفیلد به‌صورت اول شخص و سوم شخص قابل بازی است، این خبر همچنین تایید می‌کند که تمامی دیالوگ‌ها و گفتگوهای ردوبدل شده میان شخصیت اصلی بازی و دیگر شخصیت‌های دنیای گسترده‌ی استارفیلد به‌صورت اول شخص دنبال می‌شود.

عدم تعیین یک صداپیشه‌ی مشخص برای شخصیت اصلی بازی، نوعی بازگشت به بازی‌های قبلی Bethesda مانند The Elder Scrolls IV: Oblivion و The Elder Scrolls V: Skyrim به‌حساب می‌آيد. تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد در هنگام معرفی این بازی از بازگشت به ریشه‌های سبک نقش‌آفرینی با استارفیلد صحبت کرده بود و حالا به‌نظر می‌رسد این موضوع یکی از اقدامات سازندگان برای آوردن روح بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک به این اثر علمی تخیلی خواهد بود.

بسیاری از هوادارها وجود دو صداپیشه‌ی از پیش تعیین‌شده برای خواندن دیالوگ‌های شخصیت اصلی Fallout 4 را ناامیدکننده و یکی از نقاط منفی این بازی می‌دانند. براساس نظر آن‌ها، بی‌صدا بودن شخصیت اصلی باعث غرق شدن هرچه بیشتر بازیکنان در نقش شخصیتی می‌شود که با آن ماجراجویی در این دنیای جدید را آغاز کرده‌اند. این مسئله همچنین به نویسندگان و طراحان بازی این امکان را می‌دهد که دیالوگ‌ها و جملات بسیار بیشتری را در موقعیت‌های مختلف درنظر بگیرند. البته نباید انکار کرد که قطعا برخی از بازیکن‌ها نظر متفاوتی در این‌باره دارند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که واکنش‌ گیمرها و منتقدها به این انتخاب سازندگان بازی استارفیلد چگونه خواهد بود. بازی نقش‌‌آفرینی استارفیلد در تاریخ نامشخصی از نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی از هنگام عرضه روی سرویس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری استریم مایکروسافت قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده